Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Heloise
Skrevet

På jobb har jeg hestelate (praktisk), men ellers er det løst. Har hår til under rumpa.

• 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har tynt, bølgete, rødbrunt hår ned til under bh-en , sideskille og ingen pannelugg. Jeg pleier å ha det løst eller halvveis oppsatt, men og hestehale ganske ofte.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg har bob, som eg anten føner ut så han er rettaktig, eller let lufttørke så eg får bølgjer. Ikkje lugg no, men det trur eg snart eg må ha att, blir gæærn av å få håret i auga. Eg har mørkt brunt hår med ein del grått i.

Skrevet

Jeg har sånn hår http://nadyabird.deviantart.com/art/Long-long-hair-3-141674017

Det varierer hvordan jeg har det til hverdags, men jeg går sjeldent rundt med det løst. Ofte har jeg en knott på hodet (donut), eller høy hestehale med og uten flette, vanlig flette eller bare en knoll i nakken. Har også flette eller hestehale fra nakken. Egentlig ganske kjedelig, men er fornøyd likevel :)

• Liker 1
Skrevet

Har nesten hår ned til rumpen, med litt fall i. Det er litt tynt naturlig. Retter hver dag og veksler mellom midt og sideskill :) På slappe dager setter jeg det opp i en hestehale. Til fest pleier jeg å lage litt krøller som Kardashian søstrene har, skulle ønske jeg hadde sånt hår hele tiden :fnise:

Skrevet

Jeg har hår nesten ned til korsryggen. Nå som det er så langt har det kommet noen mikroskopiske fall-krøller i det, noe jeg elsker! Pleier å ha skråklippet pannelugg samt oppklippet hår når jeg går til frisøren, men håret mitt vokser så ekstremt fort at det er sjelden jeg får noen særlig glede av den korte panneluggen.

Til hverdags går jeg som regel med det i høy hale, både med og uten flette, eller flette fra nakken. Jeg har også ofte en sånn halv hestehale høyt oppe, slik at halve håret henger ned. Til spesielle anledninger har jeg det hengende løst, og ''knepper'' inn det jeg kan av fall og krøller.

Alltid sideskill.

Skrevet

Har hår til midten av korsryggen, mørkblondt, naturlig.

Pleier å sette det opp, flette vanlig flette, fiskebeinsflette, fransk flette. Når jeg fletter håret varierer jeg på hvor lang fletta skal være, om den skal være stram eller ikke, om hele håret skal flettes, om jeg bare skal samle sammen noe av håret for å flette. De eneste gangene jeg har det i en kjedelig hestehale er hjemme, når jeg trener eller er på forelesning. Har blitt glad i å tuppere håret så det får skikkelig volum.

Skrevet

Sånn ca hår har jeg naturlig, litt mindre stylet da selvsagt. Våkner jeg opp med en god hårdag, så er det bare løst resten av dagen.

Ellers krøller jeg til brusete deler slik at de blir som resten av håret, eller glatter alt sammen. Går som regel med det løst, i en fiskebensflette eller i en sånn lekker dott oppå hodet.

Skrevet

Jeg har oppklippet hår til litt under skuldrene. Styler det som regel;

- Scene - masse volum, glatte lengder, sideskill og gjerne en sløyfe i luggen.

- Topp/ball midt på hodet om jeg vil få det vekk fra ansiktet, eller har en litt bad hair day.

- Hestehale når jeg trener, rydder og vasker hjemme og en gang i blant ellers også.

- Løst, av og til.

scene? hva driver du med på scenen da? *nysgjerrig*

• Liker 1
Skrevet

Mørkt hår til midt på ryggen. Veldig tykt og med naturlig fall/krøll. Har det i hestehale til hverdags, ellers har jeg det løst og bølgete.

Gjest black nailpolish
Skrevet

Tjukt og bølgete blondt hår som regel rett ned, eller i en rotete flette bakpå ryggen.

Skrevet

Håret mitt er det kjedeligste som finnes.. Lyst, langt hår som floker seg hele tiden og er plent umulig å krølle. Jeg har det stort sett i hestehale..

Skrevet

Har til litt over rompa, pleier å enten rette eller krølle det. Kun noen ganger jeg går med hestehale, f eksempel på dårlige hårdager

Skrevet

Jeg har skulderlangt, tykt hår med fall, og sidelugg, godt oppklippet frisyre. Hjemme eller når jeg skal trene, gjøre praktiske ting så er det opp i hestehale, ellers har jeg det løst. Skal jeg noe ekstra så glatter jeg det litt, men det tar 5 minutter så kommer fallet tilbake:P

Før hadde jeg hår helt nedfor rumpa, og hadde det alltid i hestehale med alle mulige rare hårstrikker. Jeg var "hu med hestehalen" i oppveksten :fnise:

Skrevet

Har brunt, ganske langt hår. Det går til under brystene om jeg har det foran og ganske langt nedover ryggen om jeg har det bak. To toner mørkere i bunn enn i lengdene, men har en semi-varm farge som jeg er ganske fornøyd med.

Må alltid style det, med varierende mengde arbeid (hverdags vs. fest). Foretrekker å gå med bølger i håret men glatter det som regel ut da det tar mye mindre tid.

Gjest Guilty
Skrevet

Har tykt og langt hår som går ca. til midt på ryggen nå som det er rettet ut. Har naturlig en blanding av krøller/bølger om jeg ikke gjør noe med det og da er det jo litt kortere. Bytter på å ha det som det er og å rette det ut. Sånn ellers har jeg gjerne hestehale(høy eller lav og om jeg ikke har rettet det ut lager jeg gjerne en flette i hestehalen så det ikke skal stå til alle kanter), jeg har det løst, tupperer lett i "krona", har typisk 60(?) tallsfrisyre, lager sideflette, fiskebeinsflette, fransk flette, setter det opp i en dott på hodet, lager en "forhøyning" midt foran og tupperer lett, har det tilbake, setter opp det øverste hårlaget osv.. Samt at jeg veksler mellom å ha sideskill og hvilken side jeg har det på samt å ikke ha skill. Føler egentlig jeg aldri varierer men når jeg leste over dette så tar jeg det tilbake, jeg varierer jo faktisk litt :ler:

Skrevet (endret)

Har veldig tykt hår som er noe tynnet ut, men som fortsatt er veldig tykt (såpass at enkelte har trodd jeg har exstension). Det er rett og rekker meg sånn ca. til korsryggen og ekstremt glatt. Pleier å ha det rett ned, i fransk flette/ vanlig flette, i en dott eller i hestehale. Har lovt meg selv at jeg skal bli flinkere til å style det, siden jeg synes det er så ekstremt kjedelig. Det er forresten naturlig sort, men kan i solen få et rød-brunt skjær.

Endret av Fashionistaen
Skrevet

Har mørkeblondt hår til rett over skuldrene. (Utvokst bob, ingen lugg)

Har det for det meste løst og litt messy med en ujevn midtskill, ellers lager jeg messy krøller når jeg har tid og gidder.

Skal jeg sette det opp har jeg det i en stram busteball til hverdag, mens til anledninger krøller jeg før jeg fletter fra sideskill og godt rundt med noen krøller hengende på siden der jeg fester med nåler.

Skrevet

Har sånn Jennifer Aniston frisyre, mørk blond med lyse striper, litt oppklippet fremme og lengde til nedenfor skuldrene.

jennifer-aniston-casual-hairstyle.jpg

Skrevet

Oops så stort bildet ble..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...