AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Du som er jente. Hvordan er det du har håret ditt? Hvor langt er det og har du hestehale, det rett ned eller noe til vanlig? Hva liker du best? Og hva liker guttene? Hvor langt hår liker du at jenta har og liker du det best i hestehale eller rett ned?
KaDust Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Jeg har hår til litt under skuldrene. Synes det er veldig kjedelig, så har det derfor aldri ned. Går derfor som regel med hestehale eller hårdott på litt slappere dager. Lyst til å klippe meg slik at jeg kan gå med håret løst også, siden det sliter å sette det opp. Edit: Altså, på slappe dager er det hårdott, ellers hestehale. Endret 9. mars 2011 av KaDust
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Har hår til midten av ryggen, naturlig. Det er litt bølgete uten at jeg gjør noe med det. Har sideskille, ingen pannelugg. Selv synes jeg vel egentlig at kort, krøllete hår er finest. Når jeg blir lei av dette lange jeg har, skal jeg klippe meg kjempekort og ta permanent
Sunchild Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Har hår ca til skulderbladene, naturlig farge, så godt som alltid oppsatt i hestehale da jeg rett og slett ikke kler løst hår. Har hatt veldig kort hår tidligere og kledde det igrunnen veldig godt, men følte at jeg da måtte kle og sminke meg meget feminimt for å ikke bli for guttete, og det ble for mye jobb.
FantasDick Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har oppklippet hår til litt under skuldrene. Styler det som regel; - Scene - masse volum, glatte lengder, sideskill og gjerne en sløyfe i luggen. - Topp/ball midt på hodet om jeg vil få det vekk fra ansiktet, eller har en litt bad hair day. - Hestehale når jeg trener, rydder og vasker hjemme og en gang i blant ellers også. - Løst, av og til.
loppekasse Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 Har hår til skulderbladene cirka. Pleier å rette det. Har det enten helt løst, fliseklemme eller hårbøyle, eller i hestehale. Stort sett helt løst eller hestehale.
Anglofil Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Jeg har langt hår, og har håret helst i en topp, eller "snurr" på toppen. Håret mitt rekker meg til midten av ryggen. Jeg synes det er mye styr å ha håret løst, så det er ikke ofte jeg har det. Hender jeg også har det i hestehale, eventuelt fletter det. Kjæresten liker meg best med håret løst. Mvh Yvonne Endret 9. mars 2011 av Yvonne
Katrinepus Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har langt tjukt hår som blir som håret til Ronja Røverdatter hvis jeg tørker det løst. Derfor er det alltid i hestehale når jeg har dusja, og der blir det som regel resten av dagen. Jeg har det sjeldent løst, for det er så mye jobb og fryktelig varmt, men er glad i musefletter eller sette opp forparten av håret. Hårbøyler har blitt mine gode venner Det er veldig pent løst, det må jeg innrømme, men jeg orker bare ikke. Kjæresten liker det best løst
Gjest Raindrops Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har hår til omtrent midt på ryggen, og har det alltid i hestehale. Det er så mye stress å ha det løst synes jeg, da er det alltid i veien.
Gjest Cerridwen Skrevet 9. mars 2011 #10 Skrevet 9. mars 2011 Har langt hår, ca. ned til puppane. Har det som oftast i krusedull eller hestehale, laust hår er det så utruleg masse styr med. Kjærasten likar håret mitt laust, det er ifølgje han meir sexy.
Maxi Skrevet 9. mars 2011 #11 Skrevet 9. mars 2011 Oppklipt hår ned til skuldrene, retter det ut og har sideskill.
Gjest Canis lupus Skrevet 9. mars 2011 #12 Skrevet 9. mars 2011 Har pannelugg, og hår ned til puppene. Blondt, med litt fall. Har det alltid ned blant folk, og har det alltid oppsatt (dott/hestehale) med luggen i spenner når jeg er hjemme
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #13 Skrevet 9. mars 2011 jeg sånn her hår. jeg har det alltid opp i tutt. forde jeg kan ikke fordra å få hår i øynene, og for å være helt ærlig er jeg drit lei av å få komplimenter for håret, har jeg det løs blir jeg stoppet 5-15ganger daglig. er jo snillt gjort av folk, men for min del er det blitt så oppbrukt at det har fått litt lite verdi med tiden. når jeg skal gifte meg skal jeg ha det utslått, men vil at denne dagen skal være spesiell, så jeg "sparer" litt å ha det utslått til da.
Gjest Applestore Skrevet 9. mars 2011 #14 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har hår til midt på ryggen med skrålugg, har kjempetykt hår med naturlig fall. Pleier å begynne med håret løst, men det ender nesten alltid i en dot
Guriane Skrevet 9. mars 2011 #15 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har hår til skuldrene, oppklipt og pannelugg. Pleier å ha det løst hvis jeg er ute blant folk, hvis jeg trener eller bare daffer hjemme har jeg det i hestehale og setter ofte panneluggen opp med en spenne.
Gjest Anjelika Skrevet 9. mars 2011 #16 Skrevet 9. mars 2011 Har alltid håret løst, eventuelt en løs oppsats med klemme når det ikke vil ligge slik jeg vil. Eneste gang jeg har det i hale er når jeg trener, og dott er reservert for når jeg vasker ansiktet. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #17 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har tykt hår, ned til midt på ryggen. Det er naturlig fall/litt krøll i det. Så langt fra nordisk hår man kan komme. Jeg pleier å ha det i en hestehale, flette e.l. Sjelden jeg går med håret løst. Mest fordi det er så varmt, også er det ofte i veien.
Gjest Mynona83 Skrevet 9. mars 2011 #18 Skrevet 9. mars 2011 Er jeg den eneste med ganske kort hår?? Har en kul bob, som jeg styler rufsete! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #19 Skrevet 9. mars 2011 Har alltid hestehale, lengde ca 20 cm lengre enn skuldrene. Kjukt hår med litt fall, masse volum, masse "løse hår"; derfor alltid hestehale.
Gjest Purple Haze Skrevet 9. mars 2011 #20 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har hår til litt nedenfor skuldrene, naturlige krøller/fall, og har det stort sett utslått. Når det blir litt lenger, blir det nok mye hestehale eller klemme for å få det vekk fra ansiktet. Kjæresten liker meg best med litt lengde på håret - bombe liksom - de fleste menn liker langt hår på damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå