Snurre Skrevet 29. oktober 2003 #1 Skrevet 29. oktober 2003 Lurer på hvor mang kommende bruder som skal satse litt penger på undertøy til den store dagen. Hva er budsjettet deres på undertøy ? Skal dere ha 2 sett, et under kjolen og noe annet om natten... ? Ellers skal dere satse på "billig" små fint og økonomsik undertøy fra Cubus, H&M, Lindex osv. Vet noen om noen fine truser som er sømmeløs ?
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2003 #2 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har som jeg tror alle har fått med seg bestilt undertøy fra BC. Det kommer på 900 pluss strømper i tillegg. Har ikke tenkt å ha noe annet i løpet av kvelden / natten.
Snurre Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal ha :o noen forslag ?
Snurre Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2003 Forslag Jeg skal ha nummer tre. Hva syns du om nattkjole nr 5 ?, skal ikke ha verken bh eller korsett under kjolen da den er så formene.. li
Miracl3 Skrevet 29. oktober 2003 #6 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg skal ha korsett og strømper. Tenker ikke på å skifte til noe annet etterpå da jeg ikke pleier å sove med undertøy
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2003 #7 Skrevet 29. oktober 2003 Vet at det er flere som har siklet på nummer fem.. Men jeg pleier heller ikke å ha på meg noe når jeg sover, selvom jeg skjønner at man ikke akkurat kjøper denne med soving i tankene...
Gjest MrsL Skrevet 29. oktober 2003 #8 Skrevet 29. oktober 2003 Regner med tusen til femtenhundre for undertøy, og det er ikke medregnet noe annet til bryllupsnatten. Har tenkt litt på å skaffe det, men tror det er "waste of good money" for å si det slik
Gjest Lussipus Skrevet 29. oktober 2003 #9 Skrevet 29. oktober 2003 Mitt budsjett på undertøy er at jeg skal prøve å holde meg under 1500,- Dette inkluderer torsolet (el bh og truse + strømpeholder) + strømper og strømpebånd. Det er mye å velge mellom, men foreløpig har jeg noen favoritter Jeg kommer kun til å kjøpe undertøy til selve bryllupsdagen, og selvfølgelig "dagen derpå". Gir vel en god følelse og ha nytt undertøy første dagen som gift kvinne også :D http://shop.christiane.no/ (se under undertøy -torsolet) http://www.lisenett.no/passionatabilder/15-1.jpg http://www.lisenett.no/passionatabilder/15-2.jpg Håper noen har flere forslag å komme med - lurer fælt på hva dere andre skal ha under brudekjolen på den store dagen
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #10 Skrevet 29. oktober 2003 Hadde ny bh som passet til kjolen og ei god gammel truse. Dagen gikk fint og natta sov vi netto helt utslitt etter en laaaang dag.
Lisemor Skrevet 29. oktober 2003 #11 Skrevet 29. oktober 2003 Hadde silikon-stroppløs-selvklebende bh, brukt før truse (ren og pen da) og stay-up`s strømper. Brullupsnatta sovna vi før vi traff puta. :D
-ida- Skrevet 29. oktober 2003 #12 Skrevet 29. oktober 2003 Nei, tror det blir med ett sett, har satt av 1500 til stømper og undertøy. Vet jo ikke hva jeg skal ha ennå. Da jeg ikke har prøvd kjolen ennå.
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2003 #14 Skrevet 29. oktober 2003 Arwen: Du kommer til å bli tidlig enke. Tenk å gi sin nybakte mann hjertestans allerede bryllupsnatten. Jaja, det er ikke din feil at han gifter seg med tidenes sexbombe....
Snurre Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #15 Skrevet 29. oktober 2003 Dette skal jeg ha 8) Hvor masse måtte du gi for denne herligheten da, er leveringstiden laaang ? Ble nesten litt små yr selv jeg......
Snorkie Skrevet 29. oktober 2003 #17 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har også siklet på undertøyet til Arwen helt siden hun kom med linken første gang
Arwen Skrevet 29. oktober 2003 #18 Skrevet 29. oktober 2003 :oops: Rødmer nesten her jeg sitter jeg... Har ikke bestilt det enda, har ikke råd før etter jul. Regner ed at det kommer på mellom 1000 og 1500 kroner, kommer an på om jeg må betale toll ++ eller ikke. Er hvertfall helt sikker på at jeg skal ha det.
Snurre Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #19 Skrevet 29. oktober 2003 Vet du hvor lang leveringstid det er ? Viste undertøyet til mannen og han ble helt ... Tror nok jeg vil da det undertøyet ja
Arwen Skrevet 29. oktober 2003 #20 Skrevet 29. oktober 2003 Vet du hvor lang leveringstid det er ? Viste undertøyet til mannen og han ble helt ... Tror nok jeg vil da det undertøyet ja Aner ikke hvor lang tid det tar, men regner da med at jeg har det til bryllupet hvis jeg bestiller i slutten av januar. Tar vel kanskje en måned maks hvis jeg skal tippe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå