Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, har gjort en gedigen tabbe :sjenert: Kjøpte meg en mp3 spiller og der fulgte det med en mini-cd-rom. Dumme meg putta den inn i åpningen til cd/dvd på mac-en min :( Og nå lar den seg ikke mate ut. Ikke finner jeg den på "finder" heller...

Noen som har noen gode tips? Eller blir det ingen vei utenom å levere den på verksted?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tips: få deg en pc i stedet ;)

Skrevet

Bra svar, for den kunne du med god samvittighet kastet i søpla!

En Mac derimot vil du selvsagt leve videre med...har du forsøkt å holde nede museknappen mens du tar en omstart ?

Her er et par andre tips: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?p=1269217:

Skrevet

Anonym: Haha, pc - har jeg hatt i mange år - aldri vært så fornøyd som etter at jeg gikk over til mac!

Henkie: Tusen hjertelig takk! :takke: Fant et godt tips på linken din :) Jeg danset og ristet i macen, mens jeg holdt nede eject-knappen - og ut kom den!! :takke: Er lettet nå, og har lært en lekse: IKKE PUTT MINI CD-ROM INN I EN MAC! :nei:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, for det er jo bare mac-er som har cd-rom som ikke takler mini-cder... dust. :roll:

AnonymBruker
Skrevet

Dust!

Så lenge det er slot-in cd-rom spiller det ingen rolle om det er en Mac eller PC...

Gjest Nedfall
Skrevet

Dust!

Så lenge det er slot-in cd-rom spiller det ingen rolle om det er en Mac eller PC...

Korrektomundo!

Har bygd pcer i en del år (riktignok stasjonære). Har vel putta inn slotin drev på ett par av dem. Veldig praktisk å slippe den brekkable skuffa (koppholderen), men små flate ting er en akilleshæl.

Husker det ene drevet ble føkka av en drittunge på besøk, som presterte å putte en diskett inni der.. :sinna:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...