AnAngel Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Huff, har gjort en gedigen tabbe Kjøpte meg en mp3 spiller og der fulgte det med en mini-cd-rom. Dumme meg putta den inn i åpningen til cd/dvd på mac-en min Og nå lar den seg ikke mate ut. Ikke finner jeg den på "finder" heller... Noen som har noen gode tips? Eller blir det ingen vei utenom å levere den på verksted?
Henkie Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Tips: få deg en pc i stedet Bra svar, for den kunne du med god samvittighet kastet i søpla! En Mac derimot vil du selvsagt leve videre med...har du forsøkt å holde nede museknappen mens du tar en omstart ? Her er et par andre tips: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?p=1269217:
AnAngel Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2011 Anonym: Haha, pc - har jeg hatt i mange år - aldri vært så fornøyd som etter at jeg gikk over til mac! Henkie: Tusen hjertelig takk! Fant et godt tips på linken din Jeg danset og ristet i macen, mens jeg holdt nede eject-knappen - og ut kom den!! Er lettet nå, og har lært en lekse: IKKE PUTT MINI CD-ROM INN I EN MAC!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Tips: få deg en pc i stedet Ja, for det er jo bare mac-er som har cd-rom som ikke takler mini-cder... dust.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 Tips: få deg en pc i stedet Dust! Så lenge det er slot-in cd-rom spiller det ingen rolle om det er en Mac eller PC...
Gjest Nedfall Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Dust! Så lenge det er slot-in cd-rom spiller det ingen rolle om det er en Mac eller PC... Korrektomundo! Har bygd pcer i en del år (riktignok stasjonære). Har vel putta inn slotin drev på ett par av dem. Veldig praktisk å slippe den brekkable skuffa (koppholderen), men små flate ting er en akilleshæl. Husker det ene drevet ble føkka av en drittunge på besøk, som presterte å putte en diskett inni der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå