AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Har ei venninne som aldri vises på chatten når hun er pålogget på facebook..hun chatter med andre..men vises ikke for meg? Og hun har ikke blokkert meg, for hun prøver å finne meg også... kan dette skje? Jeg har jo ca 500 venner på facebook, og legger merke til at det er de samme som går igjen på chatten...mange jeg aldri ser..
Livsnyter 81 Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Har ei venninne som aldri vises på chatten når hun er pålogget på facebook..hun chatter med andre..men vises ikke for meg? Og hun har ikke blokkert meg, for hun prøver å finne meg også... kan dette skje? Jeg har jo ca 500 venner på facebook, og legger merke til at det er de samme som går igjen på chatten...mange jeg aldri ser.. Høres ikke helt ut som om du har skjønt hvordan det sosiale samfunnet fungerer... Har det aldri falt deg inn at enkelte ganske enkelt ikke vil snakke med deg? Og når du sier hun prøver å finne deg også... Det er vanskeligere å være kjip ansikt til ansikt, er nok bare snill med deg... Ikke prøv å finn på tåpelige unnskyldninger for deg selv, innse at du kanskje bør finne deg nye venner. Og ingen blir imponert av at du har 500 venner på facebook, finn et annet sted å skryt...
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Høres ikke helt ut som om du har skjønt hvordan det sosiale samfunnet fungerer... Har det aldri falt deg inn at enkelte ganske enkelt ikke vil snakke med deg? Og når du sier hun prøver å finne deg også... Det er vanskeligere å være kjip ansikt til ansikt, er nok bare snill med deg... Ikke prøv å finn på tåpelige unnskyldninger for deg selv, innse at du kanskje bør finne deg nye venner. Og ingen blir imponert av at du har 500 venner på facebook, finn et annet sted å skryt... Dette er et totalt unødvendig svar. Kan du ikke heller stikke hvis du ikke har noe konstruktivt å bidra med? TS lurte på om det kunne være noe galt, faller det det virkelig ikke inn at også tekniske ting kan skje?
Gjest Jentehumor Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 jeg har lagt mine i grupper som jeg slår av og på når jeg ønsker å snakke med de eller ikke istedenfor å logge meg helt ut.
Livsnyter 81 Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Dette er et totalt unødvendig svar. Kan du ikke heller stikke hvis du ikke har noe konstruktivt å bidra med? TS lurte på om det kunne være noe galt, faller det det virkelig ikke inn at også tekniske ting kan skje? Jeg står bare for egne meninger, hvor vidt det er konstruktivt eller ikke er vel opp til øyet som ser... Tror ikke du kan bestemme hvor vidt dette er konstruktivt, hvis TS nå ser seg selv i speilet og bestemmer seg for å legge om livet sitt for å bli en bedre person, vil jeg si jeg har oppnådd mer enn du noen gang kommer til å klare... Naturligvis faller det meg inn at tekniske ting kan skje, men fra mitt ståsted vil jeg si at min forklaring er mer sannsynlig...
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Jeg står bare for egne meninger, hvor vidt det er konstruktivt eller ikke er vel opp til øyet som ser... Tror ikke du kan bestemme hvor vidt dette er konstruktivt, hvis TS nå ser seg selv i speilet og bestemmer seg for å legge om livet sitt for å bli en bedre person, vil jeg si jeg har oppnådd mer enn du noen gang kommer til å klare... Naturligvis faller det meg inn at tekniske ting kan skje, men fra mitt ståsted vil jeg si at min forklaring er mer sannsynlig... Poenget er at svar med et aggresjonsnivå som ditt førsteinnlegg er totalt unødvendig. TS lurte på noe i forbindelse med facebook, og fortjener et svar som bærer preg av annet enn oppgulp. For øvrig kjenner du ikke meg, så du kan si fint lite om hvor mye jeg klarer å oppnå. En totalt idiotisk kommentar, men du velger selv å fremstille deg som useriøs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå