AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Lurer på å kjøpe denne. Ikea sier det egentlig er en Electrolux, men jeg vet ikke hvilken. Vi er IKKE fornøyde med Whirlpoolen vi nå har fra Ikea. Den steker ujevnt. Noen som har FRAMTID OV10 og kan si noe om steke-kvaliteten eller annet?
Fanteria Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Kan bekrefte at det er Electrolux. Men kvalifikasjonene vet jeg dessverre ingen ting om.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Hva med å bruke et par tuselapper ekstra og få en Miele? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26537873
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Hva med å bruke et par tuselapper ekstra og få en Miele? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26537873 Trykket visst litt fort på "svar" knappen... Jeg har denne ovnen og er veldig fornøyd med den! Steker jevnt og fint.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Trykket visst litt fort på "svar" knappen... Jeg har denne ovnen og er veldig fornøyd med den! Steker jevnt og fint. Joda. Hadde hørt så mye bra om pyrolyse, og da må du betale myyye mer enn 2000 ekstra for å få Miele, men: mulig du har et poeng. TS
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 Jeg ville heller valgt en annen ovn en IKEA. Miele, Siemens og Bosh er bra. Kvik selger en pakke med Siemens ovn med pyrolyse og Siemens induksjonstopp til 8990kr til sammen. Det er veldig billig. http://www.kvik.no/Kvik/Campaigns/Siemens%20whitegoods
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #7 Skrevet 12. mars 2011 Jeg ville heller valgt en annen ovn en IKEA. Miele, Siemens og Bosh er bra. Hvorfor det? Er alle der dårlige? Ikea Framtid OV10, som det snakkes om her, er jo en Electrolux.
Plym Skrevet 12. mars 2011 #8 Skrevet 12. mars 2011 Jeg har ikke akkurat den, men nutid med pyrolyse. Jeg er veldig misfornøyd. Den er ekstremt treg, og jeg tror ikke den oppnår den temperaturen den skal. Kjøpte noen av hvitevarene mine fra ikea, og la mer penger i andre. Skal aldri kjøpe ikea hvitevarer mer, da jeg er generelt misfornøyd med dem. Men kjøkkeninnredningen fra Ikea er helt super.
MsLeela Skrevet 12. mars 2011 #9 Skrevet 12. mars 2011 Vi har denne ovnen og er veldig fornøyde. Har brukt den til litt forskjellig, som steking av grønnsaker, kjøtt og fisk. Pleier ikke å lage så vanvittig mye kaker, så det har vi faktisk ikke fått testet den på. Men er veldig fornøyd med den (og alle andre hvitevarene våre fra IKEA) ellers.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #10 Skrevet 12. mars 2011 Jeg har ikke akkurat den, men nutid med pyrolyse. Jeg er veldig misfornøyd. Den er ekstremt treg, og jeg tror ikke den oppnår den temperaturen den skal. Kjøpte noen av hvitevarene mine fra ikea, og la mer penger i andre. Skal aldri kjøpe ikea hvitevarer mer, da jeg er generelt misfornøyd med dem. Men kjøkkeninnredningen fra Ikea er helt super. Men Nutid er produsert av Whirlpool, så disse ovnene kan ikke sammenlignes. Jeg hadde mye heller kjøpt en OV10 enn en Nutid, for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #11 Skrevet 12. mars 2011 Jeg er ikke fornøyd med hvitevarene fra IKEA. Oppvaskmaskin bruker lang tid, og støyer. Pakningen i døren er blitt dårlig, og den lekker nå vann (3 år gammel). Ingen aquastop. Stekeovn er unøyaktig, og gir ujevnt resultat. Ventilator har høyt støynivå og dårlig kapasitet. De frittstående kombiskapene tåler ikke romtemperatur på under 16 grader. Innhold i fryser tiner opp, og kompressoren kan bryte sammen i følge IKEA kundeservice. Det eneste positive er prisen.
Henkie Skrevet 13. mars 2011 #12 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har ikke akkurat den, men nutid med pyrolyse. Jeg er veldig misfornøyd. Den er ekstremt treg, og jeg tror ikke den oppnår den temperaturen den skal. Kjøpte noen av hvitevarene mine fra ikea, og la mer penger i andre. Skal aldri kjøpe ikea hvitevarer mer, da jeg er generelt misfornøyd med dem. Men kjøkkeninnredningen fra Ikea er helt super. Den kan IKKE sammenliknes med ovnnen TS spør om. Nutid er whirlpool. Det er noe møkk. Treg temp, ugjevn steking osv. Framtid ov10 er en electrolux, og IKEA bruker nå mer og mer electrolux ( mulig fordi de har innsett at whirlpool er noe ordentilg møkk?)
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #13 Skrevet 14. mars 2011 Framtid ov10 er en electrolux Dersom dette er korrekt er det interessant. Har hørt Elektrolux er gode ovner. Bekjent har FramtidOV10 og er veldig fornøyd. jeg har ikke testet. Kjempebillig til å være ovn med pyrolytisk rengjøring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå