bananbåt Skrevet 13. mars 2011 #21 Skrevet 13. mars 2011 Ja, de "suger" dem ut.. Veldig merkelig det ikke virket. Virket noen mnd, så var det tilbake hmm ja det var merkelig. tror ikke de fjerner alle kjertlene, kun de som produserer unormalt mye svette. Jeg kan svette litt under armene når jeg trener, men ikke noe ellers (noe jeg gjorde konstant før operasjon). De la på et gult middel under armene mine på operasjonsdagen, som ble sort der jeg pleide å svette, og da fjernet de kjertlene kun under dette området. Kjedelig at det ikke fungerte på deg da:(
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2011 #22 Skrevet 13. mars 2011 Jeg var sterkt plaget med svette før. Mistet selvtilliten grunnet dette og følte meg helt grusomt. Dette har fugert for meg: Aluminiumsklorid. Begynte med den en gang i uken, deretter to ganger i uken og så tre ganger i uken. Tror jeg brukte den tre ganger i uken i et par mnd. Etter hvert som jeg gradvis ble bedre kuttet jeg det ned til en gang i uken. Nå mange år etter holder det at jeg bruker den kanskje en gang i mnd på vinteren og en gang i uka på sommeren. bruker også en luktfri deostick som jeg ikke husker navnet på. Våt deodorant gjør at jeg svetter mer.
Blomst90 Skrevet 13. mars 2011 #23 Skrevet 13. mars 2011 Ok da skal jeg prøve aluminiumsklorid før jeg bestemmer meg om det blir operasjon eller ikke... fungerer det på føttene også?
Gjest SKF Skrevet 7. februar 2012 #24 Skrevet 7. februar 2012 Drar opp tråden her! Har nettopp vært til henvisning hos hudlege der jeg også ble anbefalt å prøve botox- behandlingen. Som nevnt tidligere her koster det jo endel, men mener å ha lest at man kan få dette dekt om man oppsøker offentlige hudleger, stemmer dette? Er det isåfall lang venteliste? Hudlegen her nevnte også en annen behandlingsmetode, der de plaserer en fuktig plate på det utsatte området, og kobler til svak strøm slik at du kjenner prikking. Dette skal vist få svettekjertlene litt ut av spill, men fungerer bare for 60% av de som bruker denne metoden. Noen her inne som har prøvd dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå