AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #121 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg mener Stian sa "Hun var ganske læff i laksen....for å si det sånn." Har aldri hørt det før. Noen andre som har? Da gutta diskuterte hvem som skulle bli miss PH sa Ole noe sånn som at;"..vi får bare starte å si...så Madelen.... vi prøver å skjule litt under bordet at hun har en skikkelig bra rumpe, ferdig om det." Hans favorittrumpe er Jeanettes, må vite. Maren sier ".... det er ikke til å legge under en stol...." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 23. mars 2011 #122 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg tolket Niklas sitt utsagn om laff i laksen som at hun var slapp i fisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #123 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg tolket Niklas sitt utsagn om laff i laksen som at hun var slapp i fisken Mener han at noen der inne er litt slapp i fisken? I såfall bør han ikke gå ut på en normal strand i tilfelle han ser litt strekkmerker, fettvalker, hengemage, celullitter osv, han hadde vel fått sjokk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 23. mars 2011 #124 Del Skrevet 23. mars 2011 Mener han at noen der inne er litt slapp i fisken? I såfall bør han ikke gå ut på en normal strand i tilfelle han ser litt strekkmerker, fettvalker, hengemage, celullitter osv, han hadde vel fått sjokk Han er jo ikke akkurat den strammeste selv heller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 23. mars 2011 #125 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg så litt hva han mente når hun gikk rundt i bikini, var litt mer dissing på rumpa hennes enn på de andres (selv om jeg gjerne skulle hatt den kroppen selv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #126 Del Skrevet 23. mars 2011 De kan snart alle vinke adjøss til kroppene sine, de er pene når de er i begynnelsen av 20 årene og rundt der, men SÅ kommer det virkelige liv. MUAHAHAHAHAH eh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 24. mars 2011 #127 Del Skrevet 24. mars 2011 jeg stoler på deg. Noe alle har sagt til allesammen tusen ganger hittil. "Jeg stoler på deg" er paradise sin aller mest brukte setning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #128 Del Skrevet 25. mars 2011 Forresten, advarer mot å sjekke ut bloggen til Jeanette. Hun linker til bloggen til 2 nye paradise deltakere, og en av dem har bilde av alle som kommer inn etterhvert. Jeg hadde ikke viljestyrke nok til å ikke sjekke det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #129 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg likte Niclas' "Det er fisk i mosen", han prøvde sikkert å si ugler i mosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mars 2011 #130 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) OC: "Da fikk jeg bakoversveis overalt." Jeg vil også ha bakoversveis overalt! Endret 28. mars 2011 av Lille Måne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. mars 2011 #131 Del Skrevet 28. mars 2011 hun nye sa at stian hadde morrabrød gjennom hele natten fra de la seg.... eehm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. mars 2011 #132 Del Skrevet 28. mars 2011 OC: "Da fikk jeg bakoversveis overalt." Jeg vil også ha bakoversveis overalt! jaa, jaffal på lilletåa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 28. mars 2011 #133 Del Skrevet 28. mars 2011 OC: "Da fikk jeg bakoversveis overalt." "det var skikkelig uforventa" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 28. mars 2011 #134 Del Skrevet 28. mars 2011 "det var skikkelig uforventa" Hva er galt med den setningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 28. mars 2011 #135 Del Skrevet 28. mars 2011 Hva er galt med den setningen? Beklager.. det var ikke uforventa han sa, det var det han burde sagt... men hva var det han så igjen.....??? Hukommelse som en gullfisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mars 2011 #136 Del Skrevet 28. mars 2011 Er uforventet et norsk ord?? Jeg tror det bare er en fornorsking av "unexpected". Finner i allefall ikke uforventet i ordboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 28. mars 2011 #137 Del Skrevet 28. mars 2011 Er uforventet et norsk ord?? Jeg tror det bare er en fornorsking av "unexpected". Finner i allefall ikke uforventet i ordboka. Hmm nei, kanskje ikke det er det. Der jeg er fra er det vanlig å bruke, så det høres ikke feil ut i mitt øre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. mars 2011 #138 Del Skrevet 28. mars 2011 Hmm nei, kanskje ikke det er det. Der jeg er fra er det vanlig å bruke, så det høres ikke feil ut i mitt øre. Det heter vel uforutsett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mars 2011 #139 Del Skrevet 28. mars 2011 Det heter vel uforutsett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 28. mars 2011 #140 Del Skrevet 28. mars 2011 Det heter vel uforutsett? Jeg vet ikke! Det er tydeligvis ikke helt riktig, har sett flere påpeke den setningen, men for meg er det som sagt naturlig å si det.. Bare derfor jeg reagerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå