Gå til innhold

Gullkorn fra Paradise Hotel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg mener Stian sa "Hun var ganske læff i laksen....for å si det sånn." :rolleyes:

Har aldri hørt det før. Noen andre som har?

Da gutta diskuterte hvem som skulle bli miss PH sa Ole noe sånn som at;"..vi får bare starte å si...så Madelen.... vi prøver å skjule litt under bordet at hun har en skikkelig bra rumpe, ferdig om det." Hans favorittrumpe er Jeanettes, må vite.

Maren sier ".... det er ikke til å legge under en stol...."

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tolket Niklas sitt utsagn om laff i laksen som at hun var slapp i fisken :klo:

Mener han at noen der inne er litt slapp i fisken? I såfall bør han ikke gå ut på en normal strand i tilfelle han ser litt strekkmerker, fettvalker, hengemage, celullitter osv, han hadde vel fått sjokk :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener han at noen der inne er litt slapp i fisken? I såfall bør han ikke gå ut på en normal strand i tilfelle han ser litt strekkmerker, fettvalker, hengemage, celullitter osv, han hadde vel fått sjokk :fnise:

Han er jo ikke akkurat den strammeste selv heller :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så litt hva han mente når hun gikk rundt i bikini, var litt mer dissing på rumpa hennes enn på de andres (selv om jeg gjerne skulle hatt den kroppen selv ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De kan snart alle vinke adjøss til kroppene sine, de er pene når de er i begynnelsen av 20 årene og rundt der, men SÅ kommer det virkelige liv. MUAHAHAHAHAH

eh :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg stoler på deg. Noe alle har sagt til allesammen tusen ganger hittil.

"Jeg stoler på deg" er paradise sin aller mest brukte setning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forresten, advarer mot å sjekke ut bloggen til Jeanette. Hun linker til bloggen til 2 nye paradise deltakere, og en av dem har bilde av alle som kommer inn etterhvert. Jeg hadde ikke viljestyrke nok til å ikke sjekke det ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg likte Niclas' "Det er fisk i mosen", han prøvde sikkert å si ugler i mosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OC: "Da fikk jeg bakoversveis overalt."

Jeg vil også ha bakoversveis overalt! :kjefte::fnise:

Endret av Lille Måne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

OC: "Da fikk jeg bakoversveis overalt."

Jeg vil også ha bakoversveis overalt! :kjefte::fnise:

jaa, jaffal på lilletåa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mynona83

Hva er galt med den setningen?

Beklager.. det var ikke uforventa han sa, det var det han burde sagt... men hva var det han så igjen.....??? Hukommelse som en gullfisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uforventet et norsk ord?? Jeg tror det bare er en fornorsking av "unexpected". Finner i allefall ikke uforventet i ordboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er uforventet et norsk ord?? Jeg tror det bare er en fornorsking av "unexpected". Finner i allefall ikke uforventet i ordboka.

Hmm nei, kanskje ikke det er det. Der jeg er fra er det vanlig å bruke, så det høres ikke feil ut i mitt øre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm nei, kanskje ikke det er det. Der jeg er fra er det vanlig å bruke, så det høres ikke feil ut i mitt øre.

Det heter vel uforutsett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter vel uforutsett?

Jeg vet ikke! Det er tydeligvis ikke helt riktig, har sett flere påpeke den setningen, men for meg er det som sagt naturlig å si det.. Bare derfor jeg reagerte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...