waco Skrevet 17. mars 2011 #101 Del Skrevet 17. mars 2011 Var det ikke Kim som sa det? Niclas, er ikke det han derre litt smålubne wannabevestkantgutten med mørkt hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 17. mars 2011 #102 Del Skrevet 17. mars 2011 Oh, really? Tusen takk! skal se det da Det ligger på nett gratis. Tv3play.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #103 Del Skrevet 17. mars 2011 Hva heter bloggen? Noen flere av gjestene som har blogg? Maren Jeanette Stian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #104 Del Skrevet 18. mars 2011 - Jeg er blitt mere betrygga på...... -Jeg har lufta det frempå med..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 18. mars 2011 #105 Del Skrevet 18. mars 2011 Også får jeg nevne Ole Christians "Heter det general og generinne?" siden ingen andre gjør det 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9naah Skrevet 19. mars 2011 #106 Del Skrevet 19. mars 2011 Stephan til Joachim og Maren: Jeg gidde en tynn røyk til -*-'' og så spurte jeg om hun fikk tynt blod da, og hun sa JAAAAAAH! De bare satt der som ett spmtegn og visste ikke hva de skulle si.. Han kom igrunn med litt rare vitser, syntes jeg^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #107 Del Skrevet 19. mars 2011 Stephan til Joachim og Maren: Jeg gidde en tynn røyk til -*-'' og så spurte jeg om hun fikk tynt blod da, og hun sa JAAAAAAH! De bare satt der som ett spmtegn og visste ikke hva de skulle si.. Han kom igrunn med litt rare vitser, syntes jeg^^ Var det det han sa? Tror det var: Madelen tok et drag av en røyk, også går man bort til Madelen, så sier man: "Blir du tynn no?" Vet dere hva hun sa da? Hun sa "JAAAAAAAAAAAAAAAA!". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9naah Skrevet 19. mars 2011 #108 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Var det det han sa? Tror det var: Madelen tok et drag av en røyk, også går man bort til Madelen, så sier man: "Blir du tynn no?" Vet dere hva hun sa da? Hun sa "JAAAAAAAAAAAAAAAA!". Ja, det var deeet han sa ja^^ Litt trøtt og ør nå jeg Endret 19. mars 2011 av 9naah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 19. mars 2011 #109 Del Skrevet 19. mars 2011 Også får jeg nevne Ole Christians "Heter det general og generinne?" siden ingen andre gjør det Var det ikke Heidi som sa det i snakkeboksen? "heter det general og generinne? Grevinne?" eller noe i den duren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. mars 2011 #110 Del Skrevet 19. mars 2011 Var det ikke Heidi som sa det i snakkeboksen? "heter det general og generinne? Grevinne?" eller noe i den duren? Det var OC som sa det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 19. mars 2011 #111 Del Skrevet 19. mars 2011 Det var OC som sa det. Oi, ok! Var muligens litt trøtt når jeg så den episoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 19. mars 2011 #112 Del Skrevet 19. mars 2011 Synes det var litt morsomt da vår kjære Maren sa til de andre jentene i en av de første episodene at: "Mats er så søt, han er liksom en jeg kunne klina med liksom." En time senere LOL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. mars 2011 #113 Del Skrevet 21. mars 2011 jaja, da er det reklame, og etter reklamen synes jeg hun ene sa; jeg har piercing på tissen! så spør hun andre om å se...og da spriker vi for å vise ja! naaajjs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 21. mars 2011 #114 Del Skrevet 21. mars 2011 Maren: "ikke det at jeg er lesbisk eller noe, men hun er jo litt.. stram i fisken". Neiida, har ikke sett noen lesbiske tendenser fra hennes side. Niks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexington Skrevet 22. mars 2011 #115 Del Skrevet 22. mars 2011 "Jeg føler ikke at jeg er der henne er" - Silje... Har fått med meg at de fleste på paradise ikke vet forskjellen på når man bruker hun og henne, men en del av det høres jo så feil ut at de burde høre det selv... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mars 2011 #116 Del Skrevet 22. mars 2011 Tror jeg må kopiere den inn her, skrev den i PH 2011-tråden. "Stokke ligger vel 10 min unna Hammerfest" "Hammerfest er mellom Sandefjord og Tønsberg" Jeg døde litt innvendig... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #117 Del Skrevet 22. mars 2011 - Christina om Maren; Det tordner i øynene hennes..... - Stian; Nå dør jeg helt for nå ble jeg satt rett på spotten. - Niklas under missekonkurransen; Jeg mistet litt talemålet.... - Gutta diskuterer spørsmål de skal stille missene; Niklas; Hva synes du om helsesektoren som sektor? Joachim; Den er dyp. Så lurer jeg på om jeg hørte riktig, sa Niklas...."latt i laksen"...om Silje? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #118 Del Skrevet 23. mars 2011 - Gutta diskuterer spørsmål de skal stille missene; Niklas; Hva synes du om helsesektoren som sektor? Joachim; Den er dyp. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 23. mars 2011 #119 Del Skrevet 23. mars 2011 Kim: Eg kom opp med endel ganske bra spørsmål..sku spør.. ehh..Kor e..korsen eeh..vi sku ja..ka vi sku spør om igjen? Ja, det må jeg si, et fantastisk spm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. mars 2011 #120 Del Skrevet 23. mars 2011 Så lurer jeg på om jeg hørte riktig, sa Niklas...."latt i laksen"...om Silje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå