Gå til innhold

Gullkorn fra Paradise Hotel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mynona83

Stian: Det forteste jeg har sjekka opp en jente er 1 time, fra jeg dro fra vorspielet når jeg fikk høre at hun var på utestedet og hjem. Inkludert taxi!

Oh lord! Hva kan man si! Og hvis det var en han visste var på utestedet har han vel kanskje ikke strengt talt sjekka hun opp? Tipper det var en pulevenn :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Stian: Det forteste jeg har sjekka opp en jente er 1 time, fra jeg dro fra vorspielet når jeg fikk høre at hun var på utestedet og hjem. Inkludert taxi!

Oh lord! Hva kan man si! Og hvis det var en han visste var på utestedet har han vel kanskje ikke strengt talt sjekka hun opp? Tipper det var en pulevenn :fnise:

jeg tror hun var blind, døv oooog stum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Maren: Så kan man drite alene

det er vel en normal tanke og utsagn vel? den tanken har jeg jaffal tenkr om solorommet også..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklas til Heidi på soloterassen: "jeg må tisse. Hvor gjør jeg av meg da?"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mynona83

Stephan: Jeg har skjønt da, at det er noe som skjern når jeg drikker alkohol... det bare forsvinner oppi hue mitt....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nicklas til Heidi på soloterassen: "jeg må tisse. Hvor gjør jeg av meg da?"

haahaa.....nææææj, hva med en tur i mikrobølgovnen kanskje???

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Hørte et annet sitat i går, vet ikke om det passer inn men det er ihvertfall gyldig:

Er du lam fra halsen og ned kan du bli med Lars Monsen på tur i villmarka.

Er du lam fra halsen og opp kan du bli med i Paradise Hotel

:gjeiper:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Hørte et annet sitat i går, vet ikke om det passer inn men det er ihvertfall gyldig:

Er du lam fra halsen og ned kan du bli med Lars Monsen på tur i villmarka.

Er du lam fra halsen og opp kan du bli med i Paradise Hotel

:gjeiper:

Det sitatet har jeg hørt mange ganger før. Stefaren har skrevet det på FB :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Det er da virkelig ikke noe å skryte av. En time? Skal vi liksom bli imponert nå? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kveldens desidert beste var Joachims ”Maren er jo garantert den smarteste jenta her” :skratte:

Ellers var det godt å høre at Niclas fikk orden på uttrykkene sine. I kveld sa han både "ugler i mosen" og "ta det for god fisk". Flink gutt :duskedame:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Joachim har funnet "skavanker" hos jentene for å ikke bli seksuelt tiltrukket av dem.

Dette er hans eksempler på skavanker hos de forskjellige jentene;

- en har silikon (forsåvidt greit nok).

- en har en tatovert sommerfugl på hoften.

- en er bare en søt jente.

- en er for snill.

- og den siste (som er hans romkamerat Jeanette) snorker. Ikke bare snorker hun men hun

"høres ut som en mann som har snorket i tjue år".

Samme Joachim til Stephan som er full: "Nå er du full så nå har du ikke det hjertet du egentlig har."

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maren og jentene skulle kødde seg med at hun hadde nipplene fremme, så sa noen det til hun med en eneste gang de kom inn til de andre :fnise: skal si den ble vellykket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Joachim har funnet "skavanker" hos jentene for å ikke bli seksuelt tiltrukket av dem.

Dette er hans eksempler på skavanker hos de forskjellige jentene;

- en har silikon (forsåvidt greit nok).

- en har en tatovert sommerfugl på hoften.

- en er bare en søt jente.

- en er for snill.

- og den siste (som er hans romkamerat Jeanette) snorker. Ikke bare snorker hun men hun

"høres ut som en mann som har snorket i tjue år".

Samme Joachim til Stephan som er full: "Nå er du full så nå har du ikke det hjertet du egentlig har."

heheheee..reagerte på akkuratt det samme...jeg tenkte, hvis to menn på 60 år snorker, snorker da den ene høyere og kraftigere om han har snorker i 10 år lengre enn den andre!?!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heheheee..reagerte på akkuratt det samme...jeg tenkte, hvis to menn på 60 år snorker, snorker da den ene høyere og kraftigere om han har snorker i 10 år lengre enn den andre!?!!

Såklart! Han har jo mye mer erfaring og øvelse! Er ikke barebare å snorke skikkelig vettu, krever intensiv trening! ;D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det inen som fikk med se at niclas sa følende:

Maren er for smart til å tenkte konsekvenser

Sagt i forbindelse med at Maren ikke tok imot hjertet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

et bra sitat fra episoden som kommer i kveld :

Maren er på do:

– Det er litt deilig å lage lyd, sier maren

– Feis du, spør Jeanette

Videre hører man Maren som sier:

– Fy faen, denne er hard, altså. Herregud. Men nå tror jeg den kommer. Hvis dette blir sendt på TV, saksøker jeg dem!

:skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maren er på do:

– Feis du, spør Jeanette

– Fy faen, denne er hard, altså. Herregud. Men nå tror jeg den kommer. Hvis dette blir sendt på TV, saksøker jeg dem!

:skratte::hoho:

Er det mulig.. Det MÅ jeg se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mynona83

Maren er på do:

– Feis du, spør Jeanette

Er det mulig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner nesten å tro at Maren bare spiller dum jeg? Kanskje for å få oppmerksomhet og bli husket. Jeg aner ikke men har litt problemer med å tro noen er SÅ stokk dumme og blåste. Selv om de er med på Paradise hotel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner nesten å tro at Maren bare spiller dum jeg? Kanskje for å få oppmerksomhet og bli husket. Jeg aner ikke men har litt problemer med å tro noen er SÅ stokk dumme og blåste. Selv om de er med på Paradise hotel.

Jeg har felles venner med henne, og visstnok så er hun akkurat sånn ellers også. Men jeg har ikke møtt henne, så kan egentlig ikke uttale meg. Bare slenger ut litt rykter jeg har hørt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...