Gå til innhold

Gullkorn fra Paradise Hotel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg husker ikke hvem av jentene det var, men det var ei som ble spurt om hvordan hun reagerer på drama. Hun svarte da at hun ville løpe avgårde med halen i beina.

:gjeiper:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser på paradise fordi jeg liker og le og fordi jeg synes det er underholdene at mannesker gjør handlinger som er så pinlig at jeg som en fremmed kan føle pinligheten.

Jeg synes det er FOR pinlig jeg! Folk som må pule på kommando gjør meg dritflau! Det blir en slags form for prostitisjon i mine øyne...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er FOR pinlig jeg! Folk som må pule på kommando gjør meg dritflau! Det blir en slags form for prostitisjon i mine øyne...

Ja man sitter med en sånn aaaaah i halsen, er det muuuulig? Gjør folk dette her frivellig? Får gutta så mye mer fitte på byen altså? Og er det noen som tror på disse jentene som sier at de meldte seg på paradise for å være kostbar for sex skal man de aldri ha?

Det må vel gå an å plage dem på en måte? Håne de man blir underholdt av? Le litt av selvmotsigelsen og tenke, - stakkars stakkars mennesker, er jammen glad jeg skjønner noe her i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser på paradise fordi jeg liker og le og fordi jeg synes det er underholdene at mannesker gjør handlinger som er så pinlig at jeg som en fremmed kan føle pinligheten.

Jeg og! Det er hysterisk morsomt det de klarer å lire av seg, stakkars nek!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle Gunnes

Maren: Vi har litt dårlig tone, så jeg føler jeg må kysse å sånn på han. Ække kin på han åsånn.

(men at hun puler på han, er greit :fnise: )

Jeg tror Maren blir min favoritt på dumme utsagn.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker mamman og pappan til Maren er ordentlig stolte av jenta si;)

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er sånn damer er! Man må riste på hodet.

Nei, det er ikke sånn damer generelt er. Men dumme, tøsete nek er nettopp sånn. ;)

Jeg ser forresten på Paradise Hotel fordi det får meg til å føle meg så j***** smart. :popcorn:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ødelegg tråden med diskusjoner om paradise hotel da, det kan dere ta andre steder...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er kanskje ikke direkte fra paradise, men..

Så nettopp reklamen for god kveld norge, og da sa han annonsøren "Triana fikk rart utslett på sexhotellet" eller noe ala "rart".

Det ER kanskje ikke så rart med tanke på hvor hun fikk det :sjenert:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke ødelegg tråden med diskusjoner om paradise hotel da, det kan dere ta andre steder...

Eh...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Niclas;...smisking fra deres del.

Joachim forteller resten av balkongklanen hvor smart og betenkt han mener Stephan er. :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Consensio

Takk !!

Jeg klarer ikke se særlig mer enn 5 minutter av dette programmet, men jeg bare elsker disse klippene og parodiene på alt det teite som blir sagt, og her kan jeg jo få med alt som er av interesse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk !!

Jeg klarer ikke se særlig mer enn 5 minutter av dette programmet, men jeg bare elsker disse klippene og parodiene på alt det teite som blir sagt, og her kan jeg jo få med alt som er av interesse :fnise:

Så hyggelig, Consension. :)

Du er hjertelig velkommen som gratispassasjer.

Hilsen Ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Maren fant en skadet fugl og lurte på om hun skulle ha ringt '2fuglevernet"

Brøøøøøød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...