Gjesten Skrevet 26. april 2011 #201 Del Skrevet 26. april 2011 (Til gjesten; jeg tror kamikatze bare spøkte altså ) Jeg var litt usikker på om han mente det eller ikke, så jeg svarte likegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. april 2011 #202 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Jeg var litt usikker på om han mente det eller ikke, så jeg svarte likegodt ingen skade skjedd da men det er det som er litt dumt med å skrive ting ( sms, fæjsbukk og her) at man ikke hører tonefallet, så man kan jo tolke ting heeelt feil meeeeen, over til gullkorn fra paradiiiise! Endret 26. april 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 26. april 2011 #203 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Alt det som kommer ut av den lespete munnen på ANNE, er gullkorn "Hei, jeg heter Anne, er sshueen år fra Ossjhlo " Endret 26. april 2011 av sophiaM 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odah Skrevet 26. april 2011 #204 Del Skrevet 26. april 2011 ''Jeg fant en fugl lissom da, også kunne den ikke fly lissom, så tok jeg den med meg hjem da lissom! Også ringte jeg til fuglevernet lissom. Jaja.. Herregud, det skjer ingenting her jo lissom... Paradise Hotel lissom...'' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 26. april 2011 #205 Del Skrevet 26. april 2011 Kim: Eg beklaga meg for å være litt hestkuk ME ho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 27. april 2011 #206 Del Skrevet 27. april 2011 Anne: "For mye av det gode kan bli for mye av det gode" Godt å vite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #207 Del Skrevet 27. april 2011 Ole snakker om Drammen (selvfølgelig); - ...det går en elv midt mellom byen... Marius opplyser om sin situasjon; - Jeg står jo nåværende med Maren..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #208 Del Skrevet 28. april 2011 Kim: Eg beklaga meg for å være litt hestkuk ME ho Dialekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #209 Del Skrevet 29. april 2011 Marius har et dilemma i forhold til hvem han skal velge og sier om Nicklas oh Maren; - Jeg kan ikke unnvære å tenke på at han kom inn sammen med henne. Marius, når han har valgt Maren; - Jeg føler at jeg og Maren klasjer som personer her inne.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. mai 2011 #210 Del Skrevet 2. mai 2011 madelen: " eeh, jeg vet ikke åffer han hadde han derre manne på bryst?" ingen av jentene som hadde hørt om che Guevara nei... de trodde che, som står på magen til han nye, hadde noe med "å ligge i skje" å gjøre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 2. mai 2011 #211 Del Skrevet 2. mai 2011 madelen: " eeh, jeg vet ikke åffer han hadde han derre manne på bryst?" ingen av jentene som hadde hørt om che Guevara nei... de trodde che, som står på magen til han nye, hadde noe med "å ligge i skje" å gjøre Jeg satt med åpen munn og ristet på hodet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. mai 2011 #212 Del Skrevet 2. mai 2011 madelen: " eeh, jeg vet ikke åffer han hadde han derre manne på bryst?" ingen av jentene som hadde hørt om che Guevara nei... de trodde che, som står på magen til han nye, hadde noe med "å ligge i skje" å gjøre Pokker! Nå må jeg bare sette meg ned å nette ned denne sesongen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. mai 2011 #213 Del Skrevet 2. mai 2011 Pokker! Nå må jeg bare sette meg ned å nette ned denne sesongen... jaaa! det er snart finaleuke jo! snart er det for sent kamikatze! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #214 Del Skrevet 2. mai 2011 GamleMarius, når jentene har forsvunnet; - Jeg aner jo ikke fred og ingen fare lenger.... NyeMarius, da de nye skal finne ut hvilke par som er sterkest og svakest; - Folk kan kanskje kjenne lunta.... GamleMarius, litt oppgitt til Maren siden hun er hyggelig mot de nye; - Du er den eneste av jentene som har vist vennlighet mot noen som helst av de.... Da de to nye skal legge seg sier nyeMarius; - Hvis han finner på å sove naken da steiler det for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #215 Del Skrevet 3. mai 2011 Mads sier til nyeMarius; - Si; "Jeg heter Marius, jeg kommer fra Stavanger og jeg er en fin gutt", på østlending. NyeMarius vil helst ikke at valget deres skal gå utover Ole, som han liker godt, da sier Mads; - Det er ikke vi som lager reglene, det er Gud som lager reglene. Kine vil ikke bli partner med en av de nye for da; - ...blir æ faktisk å dø. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foya Skrevet 3. mai 2011 #216 Del Skrevet 3. mai 2011 GamleMarius, når jentene har forsvunnet; - Jeg aner jo ikke fred og ingen fare lenger.... NyeMarius, da de nye skal finne ut hvilke par som er sterkest og svakest; - Folk kan kanskje kjenne lunta.... GamleMarius, litt oppgitt til Maren siden hun er hyggelig mot de nye; - Du er den eneste av jentene som har vist vennlighet mot noen som helst av de.... Da de to nye skal legge seg sier nyeMarius; - Hvis han finner på å sove naken da steiler det for meg. :hoho: :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. mai 2011 #217 Del Skrevet 4. mai 2011 jaaa! det er snart finaleuke jo! snart er det for sent kamikatze! Haha! Kommet til episode 27 nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. mai 2011 #218 Del Skrevet 4. mai 2011 Heidi: " vannet fløy ut av drinken min!! " 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #219 Del Skrevet 4. mai 2011 GamleMarius om massekliningen; - Mulig det er litt seksuell frustrasjon ute å ulmer. Heidi, da Mads skal overbevise henne om at hun skal velge ham; - Han rota seg litt inn i en boble, han gjorde det. Kine er irritert på ting Mads sier; - Alt tæl ti å ste....!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 4. mai 2011 #220 Del Skrevet 4. mai 2011 NyeMarius vil helst ikke at valget deres skal gå utover Ole, som han liker godt, da sier Mads; - Det er ikke vi som lager reglene, det er Gud som lager reglene. :hoho: Herremin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå