Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #1 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg føler meg helt nummen.Vet ikke om det er jeg som er blitt gal,som innbiller meg ting.Jeg tror,eller rettere sagt magefølelsen sier meg at mannen min har en unge med en annen.At han fikk denne gutten for 19 år siden da vi hadde vært gift i 4 år og hadde to små barn sammen.Hva skal jeg gjøre?Spørre ham?Han kommer helt sikkert til å si nei.Når han ikke har sagt noe på alle disse årene.Det er jo helt forferdelig.Jeg har jo ikke bevis.
~sikka~ Skrevet 29. oktober 2003 #2 Skrevet 29. oktober 2003 Hvorfor tror du at han har barn med en annen da?
Mrs. K Skrevet 29. oktober 2003 #3 Skrevet 29. oktober 2003 Hvorfor tror du det? Har du set hans dobbeltgjenger eller har han pludselig fått mer i løn (noe som tilsvarer et barnebidrag)?
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #4 Skrevet 29. oktober 2003 Mener du at du tror han var utro, og fikk en gutt i dette forholdet? Jeg hadde lett etter noe som kunne bevise dette... og spurt ham om denne konkrete tingen. (evt. hvem dette er.. på et bilde liksom.. hvis du fant noe sånn.) Dette hørtes vedlig frustrerende ut. Jeg vet ikke helt hv jeg skal si for å hjelpe, eller hva råd jeg skal gi. D er nok kanskje ikke så lurt å "anklage" mannen din, hvis du ikke er ganske sikker. Hva får deg til å tro dette forresten?
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #5 Skrevet 29. oktober 2003 Ja,jeg har sett bilder.Et er reklame for arbeidsplassen hans,og han er veldig lik min mann.Jeg vet at han bor hos moren sin sammen med sin søster som er 6 år yngre.Moren ble skilt da denne gutten var ca.9 år.Jeg vet navn og adresse til moren,og til xen hennes.Jeg vet at gutten har farens etternavn,mens moren nå har sitt jentenavn.Jeg vet ikke hvor lenge moren var gift.De bor i en by ca.10 mil fra oss,og mannen min var ofte der i forbindelse med jobben sin.Jeg vet også at mannen min ringte tlf. hennes to ganger,men med et års mellomrum i den tiden hun ble skilt.Jeg har funnet en gammel postsparebankbok som mannen min har hatt fra han var ganske ung.Der var ikke penger på den,men plutselig på den tiden denne damen var ca.2 måneder på vei,begynte han å sette inn beløp,med jevne mellomrom.
~sikka~ Skrevet 29. oktober 2003 #6 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg synes du bør spørre ham. Dere er jo tross alt gift og jeg synes ikke han bør skjule andre unger for deg.
Colargol Skrevet 29. oktober 2003 #7 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg kunne aldri satt meg inn i denne situasjonen,men jeg håper virkelig du finner ut av det! Om du ikke tør eller vil spørre mannen din så kan du jo kanskje spørre henne.. Det er kanskje ike den riktige veien å gå bak ryggen på mannen din, men om du vet at han nekter så er det jo en mulighet. Du kan jo aller først spørre ham om grunnen til at han har satt inn penger på den kontoen.
Gjest Kane Skrevet 29. oktober 2003 #8 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg tror jeg ville satt meg ned og snakket jeg. Startet med at jeg hadde noe på hjertet og så spurt direkte. Fortalt hva jeg hadde funnet ut og hvorfor jeg trodde dette om en jeg stolte på. Så gi ham sjansen til å fortelle, men si at dersom han ikke var helt ærlig kunne du komme til å sjekke videre.. Han elsker deg nok høyt siden han i så fall har skjult dette for deg i så mange år, men det er jo ikke rett hverkem not deg, barna deres eller denne gutten dersom det stemmer... Den eneste som kan svare deg er han eller guttens mor - og lurer du nok må du spørre... Jeg føler med deg, og ønsker deg lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #9 Skrevet 30. oktober 2003 synes IKKE du skal spørre henne(eventuellt moren)...da lager du en mur mellom dere med en gang... Og tenk om det faktisk IKKE er tilfelle...,da hadde du virkelig lagt egget!!Ville gjordt som nevnt tidligere...avsatt god tid,sittet meg ned med han å sakt hva som lå på hjertet,hvis han at du er klar for sannhetens øyeblikk,med å være så rolig som mulig...ikke for hans skyld,men for din egen,da han skal føle seg trygg med å fortelle deg det!
Gjest Tex Skrevet 30. oktober 2003 #10 Skrevet 30. oktober 2003 Hadde helt klart tatt det opp med mannen min. Hadde ikke betenkt meg ett sekund. I gode og onde dager..... Trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå