Rachel Skrevet 29. oktober 2003 #1 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er det noen her som vet om en god cognac? Flasken kan gjerne være litt pen, og prisen må ikke overstige 500 kr. (julegave) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 29. oktober 2003 #2 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg liker Bache-Gabrielsen XO veldig godt. Den har forsåvidt en pen flaske også, enkel og stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2003 #3 Del Skrevet 29. oktober 2003 En av mine cognac favoritter er Otard V.S.O.P fine campagne til kr 405/70cl. Kan og anbefale Armagnac, som er det samme som det samme som cognac bare fra en annen region. Armagnac er ofte bittelitt billigere fordi den ikke er like kjent som cognac. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 29. oktober 2003 Takk. Hva er prisen på den? Bache-Gabrielsen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2003 #5 Del Skrevet 29. oktober 2003 vinmonopolet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 29. oktober 2003 #6 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg liker Bache-Gabrielsen XO veldig godt. Den har forsåvidt en pen flaske også' date=' enkel og stilig.[/quote'] :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 29. oktober 2003 #7 Del Skrevet 29. oktober 2003 Tror Bache'n koster rundt 400. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 29. oktober 2003 #8 Del Skrevet 29. oktober 2003 *pssst* Du pulverheksa, ikke for å kverulere, altså , men cognac og armagnac er ikke helt det samme. Cocnac er destillert to ganger, armagnac bare én. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2003 #9 Del Skrevet 29. oktober 2003 *pssst* Du pulverheksa' date=' ikke for å kverulere, altså , men cognac og armagnac er ikke helt det samme. Cocnac er destillert to ganger, armagnac bare én.[/quote'] Tar selvkritikk på den Men holder fortsatt en knapp på Armgnac. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 29. oktober 2003 #10 Del Skrevet 29. oktober 2003 Renault Cart Noir er min absolutte favoritt. Kult design på flaska også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 30. oktober 2003 #11 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg vil anbefale både Braastad XO og Bache-Gabrielsen XO. De er gode begge to, men jeg synes Bache-Gabrielsen smaker litt "søtere" enn Braastad. Fine flasker er det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå