Gå til innhold

Pynte musa med edelstener?

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg må vel bare si: Couldn't care less! Folk får gjøre som de vil! :)

Tror for øvrig denne "trenden" blir mest brukt av de som ikke er lovlige.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Grusomt!

Gjest Delphina
Skrevet

Jeg må vel bare si: Couldn't care less! Folk får gjøre som de vil! :)

Tror for øvrig denne "trenden" blir mest brukt av de som ikke er lovlige.

Og kanskje av menn og kvinner i midtlivskrise?

Skjønner ikke helt bling bling på musa egentlig. Tror jeg hadde dødd om jeg hadde sett en diskokule-mus for å si det sånn.

Gjest Katten.
Skrevet

Skal kreve lysshow av Madammen! Ser for meg å komme over dem - fy faen så artig det kommer til å bli!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg et par diamanter :)ikke i nærheten av så mange som på bildet, men kanskje 5-6 stk sånn at jeg føler meg pyntet.

Skrevet

Kanskje vi gutta må lime edelstener på våre edlere stener?

Som blinker skikkelig.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var småjente og kjøpte jenteblader, hendte det at vi fikk med et sånt mønster i små diamanter som det var meninga at vi skulle lime på armen, skuldra og slikt. Så kunne det forme et hjerte, en delfin eller noe, flere som husker dette?

Anyway, what the hell, klistre det på fitta i stede, de så helt like ut som de på den siden.

Skrevet

Lurer på om jeg skal invitere til det???

Eller lage egen kit, araldit må jo funke bra?

Må ikke være steiner heller, vettu. Hva med sånne små mosaikkfliser man får på Panduro? Eller decoupage?

Gjest KateW
Skrevet

Må ikke være steiner heller, vettu. Hva med sånne små mosaikkfliser man får på Panduro? Eller decoupage?

KONGE! Men ja, jeg kan ikke for det, ser for meg at kjønnshår mellom tenna ikke blir noe problem lengre, men en mosaikkflis i halsen, liksom....

Skrevet

KONGE! Men ja, jeg kan ikke for det, ser for meg at kjønnshår mellom tenna ikke blir noe problem lengre, men en mosaikkflis i halsen, liksom....

Da kan det bli en sammenheng mellom oralsex og tannproblemer. Glanstider i møte for tannlegene med andre ord! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Da kan det bli en sammenheng mellom oralsex og tannproblemer. Glanstider i møte for tannlegene med andre ord! :fnise:

...jeg aner en konspirasjonsteori i anløp.

Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger

Bond, mod

Gjest Purple Haze
Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger

Bond, mod

Avsporinger faktisk. I denne tråden....:daane:

Også jeg som hadde den GULLkommentaren :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Blir vel med dette som så mange andre ting i dette forumet. Når det først dukker opp ler folk og sier de kunne aaldri tenkt seg det. Så om noen måneder så sier folk at dette har de da aaalltid gjort, og det har iiingenting med motetrender å gjøre. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...