Gå til innhold

Leie partytelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som har erfaring med disse? Har nettopp avtalt leie per mail for partytelt i august. De vil ha alle pengene nå og jeg vil bare sjekke om seriøsiteten ved dem så ikke jeg betaler for katta i sekken.

Partytelt utleie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leide partytelt til mitt bryllup - ikke av den leverandøren du linker til - men en annen. Prisen de skulle ha for leien var 4500, og da ville de ha 2000 i forskuddsbetaling.

Uansett ville jeg aldri ha betalt hele leiesummen på forhånd.

Det er jeg glad for idag (og på natten til bryllupet) - for jeg ba dem bardunere teltet skikkelig da de kom for å sette det opp - noe de ikke gjorde (for de påstod at teltet ville bli stående selv om vinden var ganske kraftig.) Teltet blåste rett ut i potetåkeren midt på natta og ble nesten totalvrak. Det måtte utrolig mye krangling til midt på natta for å få dem til å komme å sette opp/reparere teltet igjen på selve bryllupsdagen.

Da tiden kom for å betale resten, fikk de bare 1000 av de 2500 jeg hadde i restbetaling.Litt skulle vi ha igjen for strevet med å flytte på alle bord og stoler samt dekke på alt på nytt tidlig om morgenen den dagen vi giftet oss.

Så det jeg prøver å si er : IKKE betal hele leiesummen på forhånd.Uansett hvor seriøse de er/virker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...