Gå til innhold

Nettdating, svarer dere med en gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ny i nettdatingverdenen, og lurer på om dere lar det gå litt tid før dere svarer noen eller om dere svarer så fort dere ser meldingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke svart med en gang hele tiden, da virker det som at du bare sitter og venter på neste melding uten å ha noe annet å drive med.

Skrevet

Da jeg drev med nettdating svarte jeg så fort jeg a) hadde tid. b) haddde noe å si. c) evnt så fort jeg så meldingen.

Hvis jeg lot det gå noen dager til neste svar beklaget jeg sent svar.. men at jeg hadde hatt mye å gjøre (hvilket da var som oftest sant, enten det.. eller at jeg måtte tenke på hva jeg skulle si om et spørsmål.)

Gjest made4u
Skrevet

Interessen hos en gutt faller kraftig dersom jenta venter i stor grad, blir tatt for et uttrykk for laber interesse det, og man finner heller ei som viser interesse og gir bedre respons.

Så møter dere noen dere vil bli kjent med, så ikke hold igjen og med det drepe interessen totalt, det er så misslykket taktikk som det kan få blitt.

Svar når dere føler for å ha noe å si er mitt råd, ikke verre enn det. Å avvente bare for å avvente svar samt gjøre seg kostbar m.m. fungerer kanskje i en jente/dame sitt hode, men overfor oss hannkjønn er det rett og slett dødfødt.

Hvorfor er noen av dere jenter/damer så redd for å vise interesse, akkurat det er jo direkte ødeleggende for dere selv sammenlignet med en eventuell annen nettflørt han dere viser interesse for kan ha. Om dere virkelig vil bli kjent med en, ja så må han overbevises, om ikke kan raskt ei annen bli mer interessant enn deg.

Skrevet

Jeg pleier å svar så fort jeg har lest meldingen. Ser ingen grunn til å vente med å svare. I hvert fall ikke hvis jeg har noe å si eller svar på tilbake.

Gjest made4u
Skrevet

Jeg pleier å svar så fort jeg har lest meldingen. Ser ingen grunn til å vente med å svare. I hvert fall ikke hvis jeg har noe å si eller svar på tilbake.

Det er vannvittig bra taktikk og viser interesse.

Et stort problem for oss hannkjønn er nemlig å tolke dere, dere er alt for forsiktig og diskret i måten dere viser interesse på i mange sammenhenger, og da kan vi hannkjønn lett tolke det som manglende interesse.

Det verste dere kan oppleve er at gutten/mannen blir sjarmert av interessen dere viser han, få ting sjarmerer oss hannkjønn mer enn ei jente som virkelig viser hva hun vil og som rett og slett viser initiativ - det blir som å helle bensin på et brennende bål og ting blir raskt mye mer interessant.

Skrevet

Det er vannvittig bra taktikk og viser interesse.

Jeg tenker, hvorfor la han vente på svar fra meg, når jeg selv hater å vente på svar tilbake?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte melding til en gutt i går, og det står at han har lest meldingen. Er det håp likevel om å få svar? :sjenert:

Skrevet

Ja, helt klart. Går det flere dager uten at han svarer så kan du begynne å tenke at han ikke er interessert.

Er en uting at man skal kunne se at mottaker har lest meldingen, det skaper bare usikkerhet om man ikke får svar med en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, helt klart. Går det flere dager uten at han svarer så kan du begynne å tenke at han ikke er interessert.

Er en uting at man skal kunne se at mottaker har lest meldingen, det skaper bare usikkerhet om man ikke får svar med en gang.

Åh, phu! Da lever jeg i håpet :) Han er virkelig noe av det vakreste jeg har sett!

Gjest made4u
Skrevet

Åh, phu! Da lever jeg i håpet :) Han er virkelig noe av det vakreste jeg har sett!

Dersom svaret uteblir så virker det ikke bra, vi hannkjønn har ikke for vane å gjøre oss kostbar slik. Hvorfor skulle vi vise manglende interesse slik? Jeg mener, om man virkelig er interessert i ei, ja da ønsker vi av natur å vise dette med litt iver.

Ergo, er vi interessert, da ønsker vi å skape trygghet (ikke utrygghet). I alle fall i en startfase hvor vi gjerne vil signalisere interesse.

Så har svar uteblitt så er det fordi han;

A) Ikke er all verdens interessert

B) Er interessert og har bare hatt en for hektisk tid og dermed ikke hatt mulighet for å svare deg før

Avventer derfor svar ofte, ja da er det et tegn på at han ikke er så interessert og altså ikke fordi han vil gjøre seg kostbar. Det kan eventuelt komme senere, dog ikke i stor grad da det som sagt ikke ligger i den mannlige væremåte å gjøre det slik. Greit nok at vi menn kan spille på ting vi også, men ikke på samme måte som dere jenter.

Så jeg synes det er et veldig dårlig tegn om det ikke har sin naturlige forklaring i at han ikke har hatt tid og anledning. Vedvarer dette så satse heller på en annen kar som faktisk er interessert i deg, om ikke så vil du i verste fall bare ende opp med å bli utnyttet av en som ikke vil all verden med deg men likevel kan bruke deg fordi du har og viser din interesse for han. Vi menn kan være drittsekker slik, skal jeg ærlig innrømme - du fortjener dog bedre og det kan du finne i en annen som har interesse for deg dersom han her ikke skulle ha det.

Håper for din del dette har sin forklaring i at han ikke har hatt tid og at han kommer sterkere tilbake.

Skrevet (endret)

Jeg har profil på nettet, og jeg svarer kun de jeg finner interessante. Da svarer jeg så fort jeg har mulighet. Jeg liker best å ta kontakt selv. Må huske å ha litt tykk hud når man driver med nettdating, er mange rare folk der ute :)

Endret av Sophie-Ann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...