Gå til innhold

Wella Color Fresh

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har helt naturlig ubehandlet hår, lys brunt, sånn kommunefarget kanskje.. Har lyst til å prøve en glansvask, er litt pinglete og vil prøve noe ikke-permanent først. Har hørt om Wella Color Fresh. Noen som har erfaringer med den?

Prøvde å google bilder, men finner absolutt ingen før-etter-bilder av noen som har prøvd den, og heller ikke en god oversikt over hvordan fargene er så tør ikke bestille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det den lille gule esken du mener? Den bruker jeg, syns den fungerer veldig fint, gir en fin farge. Dessverre forsvinner den ut av håret mitt etter bare tre vask da, men det kan ha noe å gjøre med at det er rød (5.46) jeg bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det den lille gule esken du mener? Den bruker jeg, syns den fungerer veldig fint, gir en fin farge. Dessverre forsvinner den ut av håret mitt etter bare tre vask da, men det kan ha noe å gjøre med at det er rød (5.46) jeg bruker

Mente jo 6.45, ikke 5.46...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. :) Ser de har den på feelunique og lookfantastic. Kunne tenkt meg å finne en litt mer intens brunfarge som ikke er for mørk, men bildene på nettbutikkene er jo både forskjellige og ser helt rare ut. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da er mitt tips at du går innom en frisørsalong som fører Wella! De har fargekart som tilhører disse glansvaskene, og da kan du jo si hvilken farge du ønsker, ut ifra håret/fargen du har. Frisørsalongene her tar fra 159,- til 169,- per pakke, så det er jo billigere på nett.

Om du er som meg og syns det er litt vanskelig å be om slik hjelp uten å ha planer om å kjøpe produktet der, er det bare å si at du kommer tilbake når du har råd. Så går du hjem og bestiller på nett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da er mitt tips at du går innom en frisørsalong som fører Wella! De har fargekart som tilhører disse glansvaskene, og da kan du jo si hvilken farge du ønsker, ut ifra håret/fargen du har. Frisørsalongene her tar fra 159,- til 169,- per pakke, så det er jo billigere på nett.

Om du er som meg og syns det er litt vanskelig å be om slik hjelp uten å ha planer om å kjøpe produktet der, er det bare å si at du kommer tilbake når du har råd. Så går du hjem og bestiller på nett :)

det er forskjell på color fresh og color touch, bare så du vet. Color fresh varer i max 8 vask, og kan friske opp i farge bare. Hvis du ser gamle dager som spaserer rundt med lilla, blått og gult hår, så er det det dem bruker :) Color touch får du også hos frisøren, og koster som hun andre sa 159-169,-. Denne varer i ca 24 vask, finnes i mange farger, og er veldig fin for de som ikke vil ha en varig farge og er uten ammoniakk. Dvs at den ikke er permanent. Både color fresh og touch pleier håret og er IKKE skadelig.

med color fresh så kan du få en indikasjon, men ikke noe holdbart. Det er ikke sikkert at det blir så mye forskjell en gang, men du kan jo prøve! Men 7/7 i color tocuh er en fin brunfarge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er forskjell på color fresh og color touch, bare så du vet. Color fresh varer i max 8 vask, og kan friske opp i farge bare. Hvis du ser gamle dager som spaserer rundt med lilla, blått og gult hår, så er det det dem bruker :) Color touch får du også hos frisøren, og koster som hun andre sa 159-169,-. Denne varer i ca 24 vask, finnes i mange farger, og er veldig fin for de som ikke vil ha en varig farge og er uten ammoniakk. Dvs at den ikke er permanent. Både color fresh og touch pleier håret og er IKKE skadelig.

med color fresh så kan du få en indikasjon, men ikke noe holdbart. Det er ikke sikkert at det blir så mye forskjell en gang, men du kan jo prøve! Men 7/7 i color tocuh er en fin brunfarge :)

Man kan få se fargekart på color fresh uansett da. Vi har det på skolen. Eller, det er fargering vi har da, men det går jo forsåvidt for det samme... nesten. Frisøren vet jo litt om hvordan fargen blir på de forskjellige utgangspunktene, så det er lurt å gå innom en wellasalong og høre : -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, var vel egentlig fargering jeg mente.. bare at jeg kalte det fargekart :jepp:

Har du funnet ut av det ennå da, TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg tar meg en tur innom frisør ja. :) Men synes likevel det er rart at det ikke finnes noen gode fargekart på nett. :/

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...