well done Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Jeg er over 180 høy og har irriterende lange ben. Jeg er ikke kresen på det, merke spiller ingen rolle. Men de må være LANGE.. Er det noen der ute som vet om en butikk i Oslo der dem faktisk har bukser med lange ben, som heller ikke koster alleverdens? Gjerne med litt sleng i!
FantasDick Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Prøvde noen bukser på Zara her om dagen, de var iallefall milelange for mine bein - som ikke er spesielt korte.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Jeg er 175 cm høy og sliter med samme problemet. Jeg handler bukser enten hos Levis (tommemål) eller Esprit/Mango som har buksemodellene sine i både "regular" og "long". Hvis du er ute etter noe mer formelt, så har jeg ei venninne som alltid shopper dressbukser hos Vivikes.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Jeg ville spart og gått for minst én Acne-bukse. Kvaliteten og passformen er god, og de er lange i beina. Det er verdt det. Hilsen frk. 1.82.
KaDust Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Sliter selv med å finne bukser. Er også over 180, så jeg skal til London snart for å stikke til den butikken der som er spesiell for høye mennesker. Da skal jeg faen meg shoppe så jeg har bukser i all evighet.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Hæ? Jeg skjønner ikke at dette kan være noe problem lenger! Jeg er selv 183 cm lang og har laaange bein. Jeg husker før når jeg var yngre var det utrolig vanskelig å finne lange bukser, men nå har det forandret seg helt! Jeg kjøper som regel bukser på JC, merke: lee, levis, diesel, crocker ja egentlig alle merkene de selger der. Og alle disse har veldig lange ben. De fleste er lange nok i 34, men crocker går opp til 36 og diesel til 35. Og lee og crocker er ikke spesielt dyre heller, man må jo regne med å betale 500 kr for en bukse spør du meg. Syns veldig ofte det er salg der også,så da kan jeg kjøpe meg en diesel bukse til 700-800 kr. Noen ganger kjøper jeg også bukser på vero-moda og bikbok, og til og med der er de lange nok! Ellers så har jo carlings en del av de samme merkene som JC har! Hvor handler du bukser da?
Gjest stillness Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 Jeg har dette problemet selv og må ha minst 36 i lengde.Før var dette et stort problem da omtrent ingen butikker hadde bukser som var over 34 i lengde. Only/Vero moda har enkelte modeller i lange lengder,Zara har utrolig lange bukser(og de har nettbutikk som sender til Norge!),Topshop har en egen tall kolleksjon(men de sender jo ikke til Norge),Dorothy perkins har også det,Longtallsally har jo(selv om jeg syns de blir litt vel kjerring),Cubus har endel lengre bukser og Lene V(hvis de eksiterer enda) pleide å ha litt lengde på buksene sine. Ellers så syns jeg de spanske kjedene jeg har vært innom ofte har veldig lange bukser så hver gang jeg er i Spania så finner jeg alltid masse bukser.Litt rart på en måte,for jeg skjønner ikke helt hvorfor de skal ha så mye lengre bein i Spania
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2011 #9 Skrevet 10. mars 2011 Ellos.no har bukser i to lengder, og skulle passe deg helt fint. Snakker av erfaring her.
Glynis Skrevet 10. mars 2011 #10 Skrevet 10. mars 2011 Hæ? Jeg skjønner ikke at dette kan være noe problem lenger! Det skjønner jeg. Jeg kan ikke ha noen av buksene på Carlings i lengde 34, det blir litt for kort. Mange andre butikker passer ikke fasongen min ellers.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #11 Skrevet 10. mars 2011 Hæ? Jeg skjønner ikke at dette kan være noe problem lenger! Jeg er selv 183 cm lang og har laaange bein.De fleste er lange nok i 34, Når man klarer seg med 34" har man ikke laaaaange bein, og jeg skjønner at det da ikke er så stort problem å finne seg bukser. De aller fleste merker går jo til 34". Jeg er flere cm lavere enn deg, men må ha bukser i 36", og det er når man bikker den lengden at det blir vanskelig å finne bukser. Jeg har også erfaring med lange bukseben fra Zara. Ellers har jeg stort sett gått over til dyrere merker for der er det lettere.
FantasDick Skrevet 10. mars 2011 #12 Skrevet 10. mars 2011 Jeg har også noen jeans fra Only/VM med 36" i beina.
Wonders Skrevet 14. mars 2011 #13 Skrevet 14. mars 2011 Only med 36" passer når de er nye, men de krymper og etter 6 måneder er de bare 32" . Samme om jeg strekker og drar i de etter vask... Jeg bruker ikke tøymykner. Zara er for trange i lårene for meg, men de passet i lengden før. Det er blitt bedre, men den lengden blir borte så fort... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå