Gjest Spørrende Skrevet 29. oktober 2003 #1 Skrevet 29. oktober 2003 Hei! Hva vil d egentlig si å elske noen? hilsen ei som stiller spørsmål fortiden?
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #2 Skrevet 29. oktober 2003 for å være ærlig så vet jeg ikke. Jeg trodde før at når du elsker noen så vil du dem ingenting vondt, og du vil heller gå i ilden enn at det skal skje noe med dem. Enten har jeg kanskje aldri elsket eller så stemmer ikke dette. Tror det er forskjellige måter å elske på. Hvis det er snakk om ditt barn tror jeg det er som tidligere nevnt.... at du går i ilden for å beskytte dem..( er ikke mor så jeg vet ikke) Men er det snakk om en kjæreste så vet jeg ikke.... For mitt vedkommende så vil det si å gjøre alt du kan for at han skal ha det godt, prøve å se ting frahans perspektiv og legge tilrette ting for ham... Jeg innbiller meg at et forhold skal være slik for begge parter... så inngår man komprimisser... lar den ene få det på "sin måte" med en ting og neste gang får den andre viljen.. på en måte... Er jeg helt på villspor?
la Flaca Skrevet 29. oktober 2003 #3 Skrevet 29. oktober 2003 Som gjest nevner finnes det forskjellige typer kjærlighet. Overfor de menneskene i livet mitt som jeg elsker, kjenner jeg en følelse av kjærlighet UTEN betingelser. Uansett uoverenstemmelser og ondt blod mellom meg og familiemedlemmer, eller meg og kjæresten, er følelsene mellom oss alltid like mye til stede og like evigvarende. Selv om moren min og jeg har våre disputter vil jeg alltid elske henne, fordi hun er moren min. Og selv om jeg kan finne feil og mangler på mannen min, omfavner jeg dem også, fordi de er en del av den han er.
Gjest Vega Skrevet 29. oktober 2003 #4 Skrevet 29. oktober 2003 Et fint svar over her. Likevel - jeg er skeptisk til å stole på uttalelser som "jeg elsker deg" - ord betyr ikke noe. Det er hva folk faktisk GJØR, og hvordan de behandler deg - som betyr noe, ikke masse svada ballet inn i romantiske utsagn... Så pass dere jenter, og ikke gå i fella. Husk at; Gutter er slemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå