Gå til innhold

Hvordan ville du beskrevet denne fargen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Holder på med en prosess med å få mitt mørkebrune/sorte hår blondt. Har vært og satt striper i dag, og er inneforstått med at dette kan ta laang tid. :)

I alle fall, min egen hårfarge er rødblond (mot orange, fælfæl), og jeg har farga det sort i mange år.

Som sagt er jeg nå ute etter å bli lys igjen, helst noe sånt som dette.

Synes den fargen er helt nydelig, men lurer på om det er en utopi å tro at jeg kan få denne fargen?

Hvordan vil du beskrive denne hårfargen? Den er varm, gyllen? Jeg er helt forferdelig dårlig på dette, hva som er varmt og kaldt og sånn :sjenert:

Veldig greit å ha noe å ta utgangspunkt i, og også ha noe å svare når folk spør hva jeg er ute etter å ende med. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke opp siden til den linken jeg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Google Drew Barrymore og 50 first dates. Er den fargen hun har i den filmen jeg mener. :)

TS.

Skrevet

Gylden med lyse highligths?

Skrevet

Hvis det er en frisør som skal vite fargen,så print ut bilde.

Skrevet

Om de bruker wella farger kan du si det er en ca 9/3, evnt 8/3 med lysere highligths hvertfall ;)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar!

Frisørmester; Har du tips til hvordan jeg enklest mulig kan komme dit? Bare fortsette å stripe med bleking noen omganger til, også farge oppå? Eller har du noen triks? :)

Skrevet

Tusen takk for svar!

Frisørmester; Har du tips til hvordan jeg enklest mulig kan komme dit? Bare fortsette å stripe med bleking noen omganger til, også farge oppå? Eller har du noen triks? :)

Jeg ville gått for en sur avfarging først. Den tar kun kunstige pigmenter i håret ditt, og sliter ikke i nærheten av det en blekebasert avfarging gjør..

Deretter kan du jo feks stripe det lysere. Om du ikke har en HELT crappy hårkvalitet, er sur avfarging så mildt at du kan gjøre det to ganger. :)

AnonymBruker
Skrevet

Sur avfarging? :klø: Det hart jeg ikke hørt om engang. Hva er det som skiller dette fra vanlig avfarging? Og er dette noe alle saonger er kjent med? Hvis det er sånn at dette er mye mildere og snillere mot håret, hvorfor bruker ikke alle frisørsalonger det? Mange spørsmål, er supert å få tips fra en som veit hva h*n prtater om! :)

Skrevet

Sur avfarging? :klø: Det hart jeg ikke hørt om engang. Hva er det som skiller dette fra vanlig avfarging? Og er dette noe alle saonger er kjent med? Hvis det er sånn at dette er mye mildere og snillere mot håret, hvorfor bruker ikke alle frisørsalonger det? Mange spørsmål, er supert å få tips fra en som veit hva h*n prtater om! :)

Sur avfarging fjerner kun kunstige pigmenter. bleking fjerner pigmenter uansett, kunstige eller ikke. Det er ikke alle leverandører som har sur avfarging nei, og det er vel det som er grunnen til at det ikke er så utbredt?

Color off fra cutrin er hvertfall veldig bra, om den brukes riktig. Resten av fargene fra cutrin er jeg derimot ikke så begeistret for...:)

Men hver sin smak vettu. Om det var jeg som var din frisør, ville jeg brukt color off fra cutrin, og wellas farger over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...