Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #1 Del Skrevet 8. mai 2002 Hva har dere å anbefale? Er så lei av det samme han alltid har brukt. Må være litt mandig lukt, ikke noe sukker-søtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. mai 2002 #2 Del Skrevet 8. mai 2002 Jean Paul Gaultier pour Homme har en lekker herreduft. Suppler med renseprodukter og barberskum fra Biotherms nye herrelinje og voila. Suksess!!! Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 9. mai 2002 #3 Del Skrevet 9. mai 2002 Higher fra dior.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 9. mai 2002 #4 Del Skrevet 9. mai 2002 Takk elle, den der tenkte jeg også på - men kom ikke på det fulle navnet. Higher fra Dior er absolutt til å anbefalle. Ellers synes jeg Dior Dune Homme (tror det er hele navnet?) er utrolig god også. Og Boss Bottled (den kommer kanskje under kategorien "sukkersøt", men den er for all del mandig av den grunn) Personlig så har jeg aldri problemer med å finne gode herredufter, men gjelder det parfymer til meg selv - så er det en helt annen vannskelighetsgrad. _________________ Silje1212[ Dette Innlegg er endret av: Silje den 2002-05-09 11:22 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 9. mai 2002 #5 Del Skrevet 9. mai 2002 Synes Coolwater fra Davidoff er utrolig god. Ellers så liker Boss Elements....(den blå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 9. mai 2002 #6 Del Skrevet 9. mai 2002 "Bvlgari pour Homme" Lukter friskt og nyydelig! _________________ Nikita 1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikita den 2002-05-09 13:00 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 10. mai 2002 #7 Del Skrevet 10. mai 2002 AQUA DE GIO, fra Armani!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 10. mai 2002 #8 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg heller vel litt til de gode gamle... boss elements og farenheit synes jeg lukter mandig og godt!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 10. mai 2002 #9 Del Skrevet 10. mai 2002 Burberry Weekend, Salvatore Dali, og aller, aller best: Homme Allure fra Chanel! Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #10 Del Skrevet 10. mai 2002 Det kommer an på mannen og kroppslukta hans! Men på min kjære synes jeg Rochas sin MEN lukter himmelsk! Rent og godt, rett og slett - og den er lett nok til hverdags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå