Gå til innhold

Kaffekroken

sister

Anbefalte innlegg

Hei :kaffekopp:

Så hyggelig at du tok deg tid å stikke innom :smilyblomst: . Har lenge ønska meg egen dagbok, så herved kaster jeg meg uti det. Om du (som meg) liker å ta deg en kaffepause og en prat i løpet av dagen, så er du hjertelig :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig mirandaa :)

Ny snø var ikke akkurat det jeg håpet på, men når den først er her må jeg innrømme at det er litt vakkert. Formiddagen ble tilbrakt ute sammen med hundene, mens alle mine "slaver" (oppvaskmaskin, vaskemaskin, tørketrommel) jobbet på harde livet :husarbeid: Tør ikke tenke på hvordan livet hadde vært uten disse 3.

I morgen skal jeg bake, er planen. Vi skal feire en av tenåringene i familien, og samler alt av tanter, onkler, søskenbarn og besteforeldre til kake på lørdag. Har så lyst å prøve noe nytt, syns jeg baker samme kakene hver gang. Det spørs om jeg må søke litt på nett og bli inspirert. Tar gjerne imot tips! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ellers er jeg litt inspirert av flylady's filosofi, iallefall deler av den. Å gjennomføre alt hver dag er umulig i mitt hode, må innrømme at jeg ikke har selvdisiplin til det.

Derfor har jeg valgt å utføre 15 min sonearbeid i tillegg til det vanlige jeg gjør hver dag. Har nå gjort dette i 2 uker og henger fortsatt med :danse: Utrolig så lite som skal til for å utgjøre en forskjell.

Nå skal jeg brette tøy, i selskap med George Michael :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

www.flylady.net

Mye urealistisk og "amerikansk", men også svært mange gode tips som kan gjøre deg mer systematisert og gi inspirasjon og ny giv til husarbeidet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under emnet Hus og hage, ligger en tråd startet av Malama: Flylady - Rapporterings/utfordringstråd. Absolutt verdet en titt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...