Gjest bella Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 jeg er en jente på 19 år som aldri har fått orgasme !! noen som har noen tips?? hva og hvordan onanerer dere??
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 (endret) ts: Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg her. Men er mange kvinner som har dette problemet, så du får forhåpentligvis hjelp fra noen seriøse brukere her. Endret 9. mars 2011 av Bond 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Jeg lurer også på dette. Jeg er en jente på 21, som har hatt to langvarige forhold, sexen er kjempe bra og god, men orgasme har jeg ikke vært borte i.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 (endret) Dette er noe mange kvinner sliter med. Og selv om man lever i 2011, er det ikke alle som kan snakke med onani eller detaljerte beskrivelser av sexlivet med venner og bekjente. Dette er nok en helt reell problemstilling for mange, og da er det helt ok å søke råd! Men jeg har desverre ikke noe godt svar å komme med til TS. Endret 9. mars 2011 av Bond
Gjest norah Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 (endret) Det lureste er å forsøke på egenhånd først, og så fortelle/vise kjæresten hvordan man helst vil ha det. Alle er nemlig forskjellige Finnes dessverre ingen fasit....og det har mye med dagsform å gjøre. De aller fleste kvinner får orgasme hovedsaklig ved stimuli av klitoris. Når du er opphisset vil denne svulme opp, og blir da veldig sensitiv for berøring. De fleste har også en foretrukken rytme og grad av trykk(noen liker lett, andre fastere). For noen er det enkelt å få orgasme selv ved hjelp av massere klitoris med finger, andre trenger leketøy(typisk klitorisstimulator med vibrasjon - nesten umulig å unngå orgasme da). De fleste får også sterkere orgasmer ved at man stimulerer g-punktet inni skjeden, eller rundt/i anusåpning. Sistnevnte er jo ikke for alle - men det finner dere fort ut av.... Et veldig viktig punkt er at man ikke må bruke fingre/penis i vagina etter man eventuelt har vært i nærheten av anusåpning på grunn av bakterier. For å oppnå gpunkt orgasme trenger man en visst trykk mot gpunktet inni skjeden(ryktet sier ca 4 kilo...). Mange kjenner da en følelse at man må tisse, men man må faktisk ikke det. Pust har også mye å si, pust med magen - og ikke hold igjen. Etter sigende skal det være vanskelig å oppnå orgasme om man holder pusten. Enkelte stillinger vil også være lettere for å oppnå orgasme, og dette vil variere fra person til person. Ikke annet å gjøre enn å prøve seg frem Noen får det altså svært enkelt, men for mitt vedkommende må det både tid, en bestemt rytme og trykk til(lett). Det tar tid, men blir til gjengjeld langt mer intenst enn når det skjer raskt ved bruk av leketøy. Når man så har fått dette til på egenhånd, og kjæresten vet hvordan fremgangsmåten er - så er det fritt frem for å kombinere det annet gøy samtidig. Nå er det ikke stort annet å si enn, sett igang forsøk Endret 8. mars 2011 av norah 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 Hei ts. Les litt på denne siden http://klitoris.no/ Her er masse informasjon å hente. Lykke til. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå