AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Hei! Dette er kanskje et dumt spørsmål men jeg er ikke flink å lage mat og har egentlig ikke peiling. Jeg har en sånn toro-pose med pasta, der man skal tilsette vann og melk. Jeg har ikke melk, men jeg har matfløte... kan jeg bruke det? Hilsen student med triste matvaner. Neida, det står ikke så ille til egentlig, men er helt blakk nå og må spise det jeg har lagret opp i skapet.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 matfløten vil gjøre toroposen som er "kvalm" nok i seg selv ennå kvalmere. Kanskje du kan vanne ut fløten og prøve det.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Altså, mer vann enn det som står på posen ifh til melk*
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 matfløten vil gjøre toroposen som er "kvalm" nok i seg selv ennå kvalmere. Kanskje du kan vanne ut fløten og prøve det. Ja, det er det jeg også tenker, at det blir veldig fettete og tykt. Hm. Men ja, kan jo øke vannmengden. Kan det være bedre å prøve å ha kun vann? Eller blir det kanskje mer som en suppe? Nå føler jeg meg litt av en kokk Takk for svar til dere begge to TS.
champi Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 fløte er jo deilig, jeg hadde hvertfall ikke droppet den:)
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 Hvis du bare bruker vann blir konsistensen rar, så å bruke 3/4-deler av melkemengden på fløte og fylle opp med vann bør fungere fint.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #8 Skrevet 8. mars 2011 Melken er der nok kun for å runde av smaken. Ta kun en dæsj fløte, det holder nok.
FantasDick Skrevet 8. mars 2011 #9 Skrevet 8. mars 2011 Om jeg bruker fløte istedet for melk blander jeg ca. 50/50 fløte/vann.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #10 Skrevet 9. mars 2011 Tusen takk for hjelpen, jeg lagde det i går med ca 1 dl fløte, smakte så greit som det kunne smakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå