Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte kona mi på nettet. Vi avtalte å treffes neste dag på byen. Har nå vært gift i 7 år.

Hvor lenge ventet dere før dere møttes?

Tråden litt inspirert av hun som skal møte nettflørten nå til helga etter 8 år.

Lenge, synes jeg.

:lur:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tok ca 2 uker fra vi møttes på facebook til vi møttes face to face. Hadde mye kontakt på facebook og tlf før vi bestemte oss for å møtes. Angrer ikke på det. :hjerter_rundt: Vi har vært sammen i 10 mnd, forlovet i 9 mnd og skal snart gifte oss :bryllup:

Skrevet

Vi chattet vel i ca en måned før vi møttes real life. Deretter datet vi i tre måneder før vi ble offisiell. Nå har vi vært sammen i litt over 5 måneder og planlegger å flytte sammen til høsten.

Synes 8 år var litt vel lenge å vente jeg da :sjokkert:

Skrevet (endret)

4 måneder og det var for lenge. For oss. Forventningene ble for store og det fungerte ikke. Chatting og å møte noen face to face er ikke det samme!

Endret av KikiEco
Skrevet

Siden han var i utlandet når vi begynte å snakke sammen, så møttes vi med en gang han kom hjem, ca 1 mnd etter vi startet å snakke sammen. Perfekt tid synes jeg, da hadde vi snakket sammen hver eneste dag og følte vi begge kjente hverandre kjempe godt. :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 3 mnd på nett, før vi møttes første gang. Tok over en mnd fra første møte til det "skjedde" noe (vi bodde 50 mil unna hverandre)

9 mnd senere hadde vi felles adresse på folkeregisteret og under 6 mnd etter det igjen, stod jeg på gata med en bag under armen.... :filer:

AnonymBruker
Skrevet

Gøy og høre hva dere mener om dette. Har en flørt gående nå, men desverre (!!) bor han i tromsø og jeg i trondheim..

Er langt unna, men vi snakker godt, og han er utrooolig kjekk! Føler egentlig at han er litt for kjekk, da jeg kansje føler meg litt underlegen utseendemessig. Det skal vel og sies at jeg slettes ikke er stygg. Har prøvd og "lure" han ned, men han drøyer nå på det.. Så ikke for og kuppe tråden, men hva tenker dere? Prater med han hver dag, og han skriver som om han liker meg. Type; har du hatt det bra i dag? <3, Har funnet en låt til deg:), hadde vært fint om du var her nå osv...

Vil jo møte han, men vil liksom ikke invitere meg selv heller... :P

Hjeeeeeelp ;)

AnonymBruker
Skrevet

Alt for lenge, det vil si to måneder eller noe der omkring. Førte til at forventningene var i taket og at møtet selvfølgelig ble en nedtur for meg. Han hadde mindre forventninger, og ville møtes flere ganger. Leksa jeg har lært: møte med en gang!

Skrevet

Gøy og høre hva dere mener om dette. Har en flørt gående nå, men desverre (!!) bor han i tromsø og jeg i trondheim..

Er langt unna, men vi snakker godt, og han er utrooolig kjekk! Føler egentlig at han er litt for kjekk, da jeg kansje føler meg litt underlegen utseendemessig. Det skal vel og sies at jeg slettes ikke er stygg. Har prøvd og "lure" han ned, men han drøyer nå på det.. Så ikke for og kuppe tråden, men hva tenker dere? Prater med han hver dag, og han skriver som om han liker meg. Type; har du hatt det bra i dag? <3, Har funnet en låt til deg:), hadde vært fint om du var her nå osv...

Hjeeeeeelp ;)

Ta med deg en venninne til Tromsø. Byen er uansett verdt turen. Så sender du en melding til han dagen før om at du er tilgjengelig, hvis han vil se deg RL.

AnonymBruker
Skrevet

Ta med deg en venninne til Tromsø. Byen er uansett verdt turen. Så sender du en melding til han dagen før om at du er tilgjengelig, hvis han vil se deg RL.

Tror du ikke det blir litt... påtrengende? Har vært der før, fin by, men reiser jo i utgangspunktet ikke for og se byen da, hehe!

Uansett, er det, misforstå meg rett vits, når vi bor så fryktelig langt unna hverandre? :(

Skrevet

Tror du ikke det blir litt... påtrengende? Har vært der før, fin by, men reiser jo i utgangspunktet ikke for og se byen da, hehe!

Uansett, er det, misforstå meg rett vits, når vi bor så fryktelig langt unna hverandre? :(

Å ta en tur til Tromsø med en venninne er vel ikke påtrengende? Han velger jo selv om han vil treffe deg. At venninnen er et cover regnet jeg med at du glemmer å fortelle ham. Vil han ikke, eller det blir kleint gjør jo du og venninnen utelivet utrygt i Tromsø. Win win vil nå jeg si.

Om det er noen vits, det er det nok bare du som kan vurdere..

AnonymBruker
Skrevet

Å ta en tur til Tromsø med en venninne er vel ikke påtrengende? Han velger jo selv om han vil treffe deg. At venninnen er et cover regnet jeg med at du glemmer å fortelle ham. Vil han ikke, eller det blir kleint gjør jo du og venninnen utelivet utrygt i Tromsø. Win win vil nå jeg si.

Om det er noen vits, det er det nok bare du som kan vurdere..

Okei ;) Tusen takk for svar :) Da blir det nok Tromsø snart ;) hihi...

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er for skummelt å sette opp møte IRL med jenter fra nettet som jeg ikke kjenner.

Forever alone

Gjest padawan
Skrevet

jeg foretrekker å møtes senest iløpet av et par uker. det er litt bortkastet tid hvis en venter i måneder før en finer ut at kjemien ikke stemmer.

Skrevet

Prater med han hver dag, og han skriver som om han liker meg. Type; har du hatt det bra i dag? <3, Har funnet en låt til deg:), hadde vært fint om du var her nå osv...

Hjeeeeeelp ;)

Spør han da, om han ville møtt deg om du plutselig var i byen en dag? Min erfaring er at mange (dessverre) er fornøyd med å skravle på nett i evigheter i stedet for å møtes. På den måten kan det være trygt å ha kontakt med noen langt unna, ikke noe "mas" om å møtes. Sjekk ut at han her ikke er en av den sorten.

Skrevet

Alt fra en uke til flere måneder. Som regel så synes jeg det er best å møtes tidlig i bli-kjent-fasen, for å se om man har noe til felles og har kjemi.

Skrevet

Jeg foretrekker å møtes ganske raskt for å se om kjemien stemmer. Så ett par uker med chatting er mer enn nok, tenker jeg :)

Gjest Delphina
Skrevet

Nå var jeg ikke aktivt ute etter å finne en kjæreste, men møtte forloveden gjennom et spill som førte til at vi pratet sammen. Det startet med mye vennskaplig snakk før det etterhvert begynte å bli følelser involvert. Husker godt den dagen han var ute og spilte fotball med noen kamerater. Satt kronisk på msn og lurte på når han kom (selv om jeg visste at han var ute). Vi møttes etter 4 måneder, kjemien stemte og det har vært himmelsk siden. Han er også det første menneske jeg virkelig har kjent en så sterk tilknytning til.. :rodmer: Æææh, beklager..

Skrevet

Tror det tok en uke eller to før vi møttes IRL. Er veldig glad for at vi ikke ventet lengre - skulle i grunn ønske jeg hadde truffet ham for leeeenge siden :)

AnonymBruker
Skrevet

Har kun møtt to på nettet. Begge snakket jeg vel med 2-3 uker. Mest msn også sms etterhvert.

Han første var det krasj med, jeg var ung og naiv og han var ute etter 1 ting og ble sur når jeg ikke ville. Traff han ikke igjen og han har jevnlig skrevet til meg på nettsiden uten at jeg har svart.

Han andre derimot, er kjæresten min nå:D Vi snakket sammen en drøy ukes tid. Da var jeg midt i bruddfasen med exen og jeg ville ikke møtes før det var 100% slutt der. Vi møttes dagen etter bruddet (høres sprøtt ut, men tilfeldighetene ville det sånn og jeg ville ikke utsette møtet bare for å gjøre det). Siden den dagen hang vi sammen hver dag;)

Syns et par uker med kontakt er passe. Er veldig pysete på å møte noen, men er kjipt å bygge opp forventningene forjeves. Egentlig foretrekker jeg å kjenne en person meget godt før møte, fordi jeg ikke vil bli skuffet IRL. Derfor har jeg kun møtt 2:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...