Dobbeltseng Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Hvilke bikinier bruker dere? Er det noen typer som er "bedre" for oss med små pupper? Som gjør at det ikke ser ut som om det ikke er noe der.. Gjerne link til nettbutikker med slike bikinier. Hvilke størrelse er dere? Jeg bruker 75-80A/75B.
Votten Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Jeg liker egentlig de "tversover"-bikiniene (vet ikke helt hva de heter), men da ser det ikke ut som jeg har noen ting. Sånn som denne. Bruker trekantbikini eller "vanlig", med innlegg. Jeg bruker 70A.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Halterneck gir definitivt inntrykk av større bryster.
Gjest Raindrops Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Jeg bruker halterneck eller trekantbikinier. Det selges i de aller fleste klesbutikker som fører bikinier.
Dobbeltseng Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2011 Jeg liker egentlig de "tversover"-bikiniene (vet ikke helt hva de heter), men da ser det ikke ut som jeg har noen ting. Sånn som denne. Bruker trekantbikini eller "vanlig", med innlegg. Jeg bruker 70A. Heter det ikke bandeau bikini? Jeg synes de er kjempe fine, men er redd for at det da hvert fall vil se ut som om det er helt flatt? Jeg vil gjerne ha en bikini jeg synes er pen, og som jeg føler meg vel i. Jeg ville ikke følt meg vel om det så ut som jeg ikke hadde noe pupper. Halterneck gir definitivt inntrykk av større bryster. Ja, det er de jeg har pleid å ha, men er litt lei de. Jeg bruker halterneck eller trekantbikinier. Det selges i de aller fleste klesbutikker som fører bikinier. Ja, det er de jeg har pleid å ha, men er litt lei de. Vil veldig gjerne finne en fin bandeau bikini, som ikke gjør en helt flat.. Finnes det?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Vil veldig gjerne finne en fin bandeau bikini, som ikke gjør en helt flat.. Finnes det? Ja, de har litt tykkere stoff, puter der brystene skal være, slik at det blir litt pupper likevel, og ikke bare flatt. Søk på bandeau med innlegg eller noe på google
sequin Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 halterneck drar fokuset vekk fra puppene og mot fjeset i stedet, Bandeau-bikinier er finest til jenter med små pupper syns jeg, selv om man ser flatere ut, syns jeg det ser så rart ut med jenter med store pupper som stapper dem nedi en sånn Sry!
Votten Skrevet 8. mars 2011 #8 Skrevet 8. mars 2011 Jeg er enig med Sequin Jeg pleier egentlig å gå med bandeau uansett, for jeg syns det er så fint Gjør meg heller ingenting å ha små pupper! Lenge leve sommeren!
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #9 Skrevet 8. mars 2011 Hvis man skal ha bandeau, så er det i såfall viktig med en god en, har skjønt at gutter ikke liker når vi får "banan pupper" i de toppene der. haha..
Dobbeltseng Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2011 Noen som vet hvor det selges fine Bandeau bikinier til en rimelig pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå