Gjest Ethereal Skrevet 29. oktober 2003 #1 Del Skrevet 29. oktober 2003 Denne gangen har jeg faktisk klart å spare håret:) Fra å være ultrakort og stå til alle kanter, er håret mitt nå sånn ca kragelangt Og lengre skal det bli. Men jeg har ingen erfaring med å style slike hårlengder, og har en rekke feilkjøp bak meg. Håret mitt er mykt og veldig glatt, noe jeg egentlig burde være fornøyd med. Men alt av stylingprodukter preller av, dessverre. På besøk hos svigermor testet jeg litt av hennes hårskum, og lurer nå på om det kanskje kunne være tingen for meg. Så hva slags hårskum er bra? Og hvilke mindre bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #2 Del Skrevet 29. oktober 2003 Tro det eller ei men hårskummet til define er faktisk veldig bra! Du får volum, håret kjennes tykkere og det kleber ikke. Grunnen til ay jeg skrev tro det eller ei er at jeg har dårlig erfaring med andre produkter fra Define. Catzy har et veldig dårlig hårskum, men husker ikke navnet i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 29. oktober 2003 #3 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har skulderlangt, oppklippet hår og pleier å bruke Volume+ hårskum fra Loreal Professionel. Det beskytter håret når jeg føner det og gir volum uten at det blir klissete, og så lukter det nesten ingenting (synes at dagligvare-hårskum ofte er klissete og lukter vondt). For å forme håret bruker jeg av og til Hair Play fra KMS, og når jeg ønsker ekstra volum sprayer jeg håret med hodet ned med In-touch fra Redken. For å få håret til å se fint og glansfullt ut, avslutter jeg med litt Vinyl-Glam fra Redken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. oktober 2003 #4 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg er skeptisk til Define, eller egentlig til de fleste dagligvareprodukter. De aller fleste er altfor parfymerte etter min smak. L'Oreal Professionel er notert. Forresten, Etoile, hvis du vil glatte ned småhår, kan jeg anbefale Small Talk fra TIGI BedHead. Det eneste jeg ikke liker, er at det lukter blåbær. Hårskummet fra Sebastian skal være bra?? Har noen prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 29. oktober 2003 #5 Del Skrevet 29. oktober 2003 Forresten, Etoile, hvis du vil glatte ned småhår, kan jeg anbefale Small Talk fra TIGI BedHead. Det eneste jeg ikke liker, er at det lukter blåbær. Har den! :oops: Har alt for mye stæsj på badet jeg! Er enig i at lukten ikke er helt bra, lukter alt for intenst for min smak... Minner meg om en kulepenn med lukt jeg hadde i første klasse... Den er forresten også god å ha i håret før føning i stedet for skum, men så var det lukten da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. oktober 2003 #6 Del Skrevet 29. oktober 2003 Enig i det med lukten Jeg liker for det meste at ting lukter rent og friskt, og ikke sukkertøy. Men Small Talk-en gjør håret helt utrolig blankt, så den er sikkert perfekt for noen med skikkelig langt hår. For meg blir den for myk. Forresten hadde jeg planer om å bli PURIST, dvs ikke ha ting jeg ikke trenger, men det er verre enn jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 29. oktober 2003 #7 Del Skrevet 29. oktober 2003 Sebastian Fizz XL, Ethereal. Et veldig bra hårskum. Men jeg bruker det kun innimellom, fordi håret trenger en føhn etter at man har hatt det i (det gjør seg best i vått hår som føhnes tørt, da slipper man stivt hår). Ellers har jeg tidligere pratet varmt om Sebastians hårkur Potion 9; det fungerer faktisk utmerket som en lett styling også. En kombinasjon av disse to produktene beskytter håret også mot varmebehandlingen ved føhn;resultatet da blir meget bra for mitt glatte, fine hår. Og begge er fantastisk drøye i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 29. oktober 2003 #8 Del Skrevet 29. oktober 2003 Kan jeg få slenge inn et spørsmål her, siden dere allerede diskuterer hårskum? Syns at det er så mange typer hårskum som får håret til å se "støvete" ut, om dere skjønner hva jeg mener. Kan dere anbefale noen som ikke har den effekten på håret mitt? Catzy er bl.a en sånn "nedstøver". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 29. oktober 2003 #9 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har hårskum fra Wellas High Hair-serie. Bruker det ikke så mye, men er fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 29. oktober 2003 #10 Del Skrevet 29. oktober 2003 Kan jeg få slenge inn et spørsmål her, siden dere allerede diskuterer hårskum? Syns at det er så mange typer hårskum som får håret til å se "støvete" ut, om dere skjønner hva jeg mener. Kan dere anbefale noen som ikke har den effekten på håret mitt? Catzy er bl.a en sånn "nedstøver". Den jeg bruker har ihvertfall ikke "støv-effekt". Synes håret blir blankt og fint jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. oktober 2003 #11 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nå har jeg sjekket ut anmeldelsene hos makeupalley.com, og der blir også skummet anbefalt. I tillegg blir Shaper hårsprayen rost opp i skyene. Får se hva min kjære frisør sier, på mandag har jeg nemlig time. Hun har en tendens til å anbefale meg ulike kremer og voks, som funker bra først, men ikke over lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå