AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #1 Del Skrevet 8. mars 2011 Hei alle sammen Samboer er ikke så veldig potent, noe som sikkert skyldes at han har Diabetes. Dette problemet har han hatt i ca 3 år nå, å det er også noe han ikke hverken har villet snakke om elller innrømme. Jeg har måtte ta til takke med dildo og dusjen når behovet har blitt for stort, men det blir selvsagt kjedelig i lengden. Når vi en skjelden gang har sex, så klarer han å pentere meg en liten stund før den bli slapp igjen. Ingen stimuli hjelper, å vi får den ikke opp igjen. Han sørger likevel alltid for at jeg blir tilfredsstilt - så godt det lar seg gjøre. Jeg syns det er trist for han at han ikke holder ut lenger, å vil gjerne at også han skal ha mer utbytte av sex. Sist vi hadde sex så nevnte jeg at jeg hadde lest litt om et naturpreparat som heter Potent Forte, å sa at jeg vurderte å kjøpe dette til han. Han protesterte faktisk ikke på dette, så nå ser jeg et lite håp om at han kanskje vil prøve disse pillene. Lurer på om noen har erfaring med disse? http://www.potent.no/potent_forte/C_35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #2 Del Skrevet 8. mars 2011 Hei alle sammen Samboer er ikke så veldig potent, noe som sikkert skyldes at han har Diabetes. Dette problemet har han hatt i ca 3 år nå, å det er også noe han ikke hverken har villet snakke om elller innrømme. Jeg har måtte ta til takke med dildo og dusjen når behovet har blitt for stort, men det blir selvsagt kjedelig i lengden. Når vi en skjelden gang har sex, så klarer han å pentere meg en liten stund før den bli slapp igjen. Ingen stimuli hjelper, å vi får den ikke opp igjen. Han sørger likevel alltid for at jeg blir tilfredsstilt - så godt det lar seg gjøre. Jeg syns det er trist for han at han ikke holder ut lenger, å vil gjerne at også han skal ha mer utbytte av sex. Sist vi hadde sex så nevnte jeg at jeg hadde lest litt om et naturpreparat som heter Potent Forte, å sa at jeg vurderte å kjøpe dette til han. Han protesterte faktisk ikke på dette, så nå ser jeg et lite håp om at han kanskje vil prøve disse pillene. Lurer på om noen har erfaring med disse? http://www.potent.no/potent_forte/C_35 Jeg prøvde de en hel måned. Ingen virkning på potensen, men jeg fikk fæle magesmerter. Omtrent på samme måten som når jeg ser dårlig reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Monalisa Skrevet 8. mars 2011 #3 Del Skrevet 8. mars 2011 Hei alle sammen Samboer er ikke så veldig potent, noe som sikkert skyldes at han har Diabetes. Dette problemet har han hatt i ca 3 år nå, å det er også noe han ikke hverken har villet snakke om elller innrømme. Jeg har måtte ta til takke med dildo og dusjen når behovet har blitt for stort, men det blir selvsagt kjedelig i lengden. Når vi en skjelden gang har sex, så klarer han å pentere meg en liten stund før den bli slapp igjen. Ingen stimuli hjelper, å vi får den ikke opp igjen. Han sørger likevel alltid for at jeg blir tilfredsstilt - så godt det lar seg gjøre. Jeg syns det er trist for han at han ikke holder ut lenger, å vil gjerne at også han skal ha mer utbytte av sex. Sist vi hadde sex så nevnte jeg at jeg hadde lest litt om et naturpreparat som heter Potent Forte, å sa at jeg vurderte å kjøpe dette til han. Han protesterte faktisk ikke på dette, så nå ser jeg et lite håp om at han kanskje vil prøve disse pillene. Lurer på om noen har erfaring med disse? http://www.potent.no/potent_forte/C_35 Mannen min har hatt diabetes i mange år; mellom 7 og 10 år. Han er dessuten BYpassoperert pga angina i en alder av 51. Det merkelige er at det ikke virker som det har hatt innvirkning på hans potens. Han var faktisk den mest ivrige etter å komme igang igjen etter operasjonen for noen få år siden. Så min erfaring er at diabetes (nr. 2) ikke har hatt noen større innvirkning. Men jeg er ikke noen ekspert på dette. Det er kanskje forskjell fra den ene til den andre diabetespasienten. Kanskje er det andre ting fysiske og psykiske som spiller inn? Fungerte dere bra seksuelt sammen før han fikk diabetes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #4 Del Skrevet 8. mars 2011 Mannen min har hatt diabetes i mange år; mellom 7 og 10 år. Han er dessuten BYpassoperert pga angina i en alder av 51. Det merkelige er at det ikke virker som det har hatt innvirkning på hans potens. Han var faktisk den mest ivrige etter å komme igang igjen etter operasjonen for noen få år siden. Så min erfaring er at diabetes (nr. 2) ikke har hatt noen større innvirkning. Men jeg er ikke noen ekspert på dette. Det er kanskje forskjell fra den ene til den andre diabetespasienten. Kanskje er det andre ting fysiske og psykiske som spiller inn? Fungerte dere bra seksuelt sammen før han fikk diabetes? Det er en kjent sak at menn som har diabetes kan slite med potensen. Ellers så hadde vi et bra sexliv tidligere. Både ofte og lenge. Jeg kunne kanskje savne litt mere action og variasjoner innimellom, men presset ikke på da samboer er mer konservativ på det området. Nå kan det gå flere mnd mellom hver gang vi prøver å ha sex, noe som egentlig er altfor lite for oss begge. Jeg har heldigvis mine leketøy å ty til å får en viss grad av tilfredsstillelse, men det gjør ikke samboer. Tidligere var han også veldig bestemt på at sex-leketøy/ hjelpemidler skulle vi ikke ha, men ettersom det ble mindre sex gikk jeg til anskaffelse av noen "leker". Etter at de kom i hus, har også han foreslått ven noen få anledninger at vi kan bruke de sammen. Så det begynner å løsne sakte men sikkert. Jeg ser jo på samboer at han ikke liker situasjone, å at han gjerne kunne tenke seg mer ut av sexen han også. Noe jeg både har stor forståelse for og ønske om. ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galskap Skrevet 9. mars 2011 #5 Del Skrevet 9. mars 2011 eks prøvde disse og det funket på han=) hva skader det å prøve om han er med på det da?=) go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #6 Del Skrevet 9. mars 2011 eks prøvde disse og det funket på han=) hva skader det å prøve om han er med på det da?=) go for it! Har tenkt å smi mens jernet er varmt ja... hehehe... ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå