Gå til innhold

Jeg er en IDIOT!

Fremhevede innlegg

Gjest Jostein
Skrevet

Jeg var vært en veldig stor idiot i helgen...

Jeg var med kjæresten min og familien hennes på hytta dems i helgen. Og på lørdag etter at vi hadde vært litt i bakken skulle vi alle gå og se på noen gamle tomter, noe jeg ikke interesserte meg for så jeg sa at jeg bare slappet av på hytta. Siden dama hadde mensen visste jeg at det ble tørke, men trengte likevel å tømme meg så jeg tenkte å ta en runk mens de var ute.

Jeg kledde meg naken og runket på vanlig vis på dolokket, men så tenkte jeg at det kunne vært spennende å bare kikke litt på svigemors truser i skuffen hennes (jeg vet, litt sært kanskje). Mens jeg runket tok jeg på trusa hennes og runket videre med trusa på. Hun er ganske fin for alderen og jeg ble fort sprengkåt og før jeg visste ordet av den kom jeg i trusa hennes og litt på gulvet. Og mens jeg holdt på å sprute åpnet plutselig ytterdøren seg og det var hele familien. Jeg skvetter som jeg aldri har gjort før, river av meg trusa, stapper den langt ned i skuffen igjen, tørker spermet fra gulvet og fyker inn på badet (som er rett over soverommet dems). Skrur på dusjen og har helt noia! Jeg hører at du går inn på soveromet, men hun merket ingenting.

På søndag før vi dro prøvde jeg å få sjansen til å gå inn på rommet dems for å stjele dem spermfylte trusa, men det klarte jeg jo ikke... Så nå klarer jeg ikke tenke på annet.

Jeg vet at foreldrene hennes skal opp på hytta til helgen igjen (uten oss) og jeg er sikker på at hun finner det ut da. Ikke tør jeg å si det til kjæresten min heller

Hva skal jeg gjøre??? Er jeg helt syk i hodet?? Håper ikke det, jeg er egentlig en ordentlig gutt men når jeg blir for kåt blir jeg litt pervo og det betaler jeg vel for nå :(

Vil ikke en gang tenke på hva som skjer hvis faren hennes går og kikker i skuffen hennes, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du at det første hun vil tenke er at det er du som har kommet i trusen hennes? Det tror ikke jeg..

Skrevet

Hadde mannen min gjort det der, hadde han blitt singel fort.

• Liker 8
Gjest Jostein
Skrevet

Tror du at det første hun vil tenke er at det er du som har kommet i trusen hennes? Det tror ikke jeg..

Håper ikke det :sukk:

Men det er jo bare familien som er på den hytta så jeg vet ikke hva hun vil tenke. Det lå kanskje 10 truser der så det er ikke sikkert hun merker det til helgen, men sjansen er der...

Skrevet

Hvor gammel er du egentlig? Flyr rundt og tømmer guttemelken din i andres truser på den måten...

• Liker 1
Skrevet

Innen den tid er sæden tørket inn. dersom trusen var svart vil det synes, men hun kan like gjerne tro det er noe annet.

For å si det slik, det du gjorde var såpass spesielt at det er NEPPE det første hun mistenker :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her blir det nok mannen som for skylda. Og ser han det først kan det hende svigermor blir beskyldt for utroskap.

Husk og oppdater oss.

:popcorn:

• Liker 1
Skrevet

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Takk for at du delten den historien:)))

Så sinnsykt bra:))))

• Liker 1
Gjest Jostein
Skrevet

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Takk for at du delten den historien:)))

Så sinnsykt bra:))))

Bare "hyggelig". Noen ganger føler jeg bare at American Pie filmene er basert på livet mitt.

Det er kanskje en bra historie, bare jeg ikke blir tatt. Da hadde den blitt bedre for dere kanskje men ikke meg :gjeiper:

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det?? Spent.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke på historien din, Jostein. :riste: Sorry. :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...