Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Labello
Skrevet

Hva syns dere om Morten Abel's The Birmingham Ho?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ler godt av den jeg :ler:

Skrevet

har fått den på hjernen. litt slitsomt. ho-hey!

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Synes den er kjempemorsom, jeg! :ler: Skrur opp når den kommer på radioen. :digge:

Skrevet

Skal innrømme at The September When var bra. Veldig bra faktisk. Men det er noe med pingler i leppestift som byr meg i mot.....

Gi meg heller Jan Werner.......

*drømme*

Skrevet
Gi meg heller Jan Werner.......

*drømme*

:o :o :o :o :o :o :o :o

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg synes om den sangen, får den i hvert fall på hjernen...noen som har sett musikk-videoen? Har hørt at den skal være bra.

Skrevet

Har vært skikkelig Abel fan, men blir litt

lei av den dårlige gebrokkne engelsken hans..

Syns den blir verre å verre..

Nå syns jeg han høres ut som han Dr Bombay (?)

eller hva han heter for noe..

Han som synger "Calcutta" og

"The tiger took my family" eller no sånt :ler:

Skrevet
Vet ikke helt hva jeg synes om den sangen' date=' får den i hvert fall på hjernen...noen som har sett musikk-videoen? Har hørt at den skal være bra.[/quote']

Syns videoen er fin!!!

Skrevet

Har aldri forstått hypet rundt Morten Abel. Ikke har jeg hørt sangen heller, så jeg burde vel strengt tatt bare se å pelle meg ut av denne tråden.

*peller seg ut*

Jennifer

• 3 uker senere...
Skrevet

Har alltid likt morten abel og hans musikk, men denne sangen minner jeg om en drikkevise, jo mer jeg hører på den, jo mer tenker jeg på den øl- sangen ..."og gutten gikk ut etter øl, sa hoppsa sa trallallala og gutten gikk ut etter øl" :-?

Skrevet

Jeg har likt Morten Abel helt siden Mods. Denne sangen er litt annerledes, men jeg liker den godt for det om.

Skrevet

Jeg hadde gode håp for resten av albumet da denne kom. Dessverre infridde han ike og jeg hører mye heller på det forrige albumet. Dette albumet er litt for mye tilbake til brun-pub-med-trubadur-musikk.

Men Birmingham ho er en lekker låt!

Skrevet
Jeg har likt Morten Abel helt siden Mods.

Jeg liker Mods bedre en Abel alene (men Birmingham Ho er tøff).

Dersom livet mitt hadde vært en film, hadde Mods vært filmmusikken til store deler av ungdomstiden. *mimre mimre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...