Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd mer eller mindre i et og et halv år. Men begynte ikke med el tester osv før 8 mndr siden. Da forsto jeg mer og mer at det var noe som ikke stemte.

Forstått at lutealfasen min (tiden fra el til mensen) har vært på alt fra 4-5 dager. Altså ingen spire har sjanse til å feste seg før det blir skylt ut.

Har begynt utredning hos lege nå, men ikke fått noe særlig behandling ennå.

Noen som har vært borti dette? Evt hva slags hjelp fikk du?

Tar i mot alt av tips, prøvd det meste av urter. Ikke prøvd B6 vitamin. Men vet ikke helt hvordan jeg skal bruke det og hvor mye.

Begynner å bli veldig frustrert nå!!! Føler alle blir gravide utenom meg og ser gravide overalt. Føler jeg mister meg selv helt, i alt dette "hysteriet"

Takknemlig for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang er syklusen din da?

Skrevet

Syklusen er på ca 23 dager +/- en dag. Får positiv el-test på dag 19 :/

Skrevet

Såpass ja. Håper det er god gynekolog du har begynt utredning hos, det kan ha mye å si!

Ellers kan det være litt å lese på her, en av de vanlige årsakene kan være som nevnt her manglende FSH-produksjon. Dette kan måles ved å ta blodprøver på bestemte dager i syklusen.

Ellers vet jeg at det for noen er mulig få få medisin som skal kunne korrigere syklusen, men hvor utbredt dette er aner jeg ikke!Snakk med en god gynekolog så får du skikkelig utredning og god hjelp!

Lykke til :goodbye:

Skrevet

Skal dit igjen på torsdag. Håper han har reseptblokka klar, for trenger nok hormon tilskudd av noe slag :/

Har tatt blodprøver og sånn men ikke fått svar på de enda. Tiden får vise hva som skjer!!

Er ikke bare bare dette her :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...