Gå til innhold

LG P500 Optimus One eller HTC Gratia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilekn av disse to telefonene er best? Kjøpte en HTC HD mini,men valgte å levere den tilbake, da windows mobile ikke falt i min smak. Forelsket meg derimot i størrelsen og utformingen av selve telefonen. Gratia er såvidt jeg kan se nesten helt lik minien, og er dermed en sterk kandidat. Men så begynner gubben å mase om LG P500 i stedet....

Vet at på LG'en kan man få spotify(den står ikke listet på spotify sine sider, men vet d funker), er usikker på om man kan få det på gratia'en?

Noen som har en av disse telefonene og kan gi positive/negative kommentarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk, det er nettopp det da, gratia er en mye penere telefon(og helt perfekt størrelse). Skal innom elkjøp el. expert i morra og se om de har LG'en inne, sånn at jeg kan se på den.

Spotify skulle funke på htc hd mini også, da spotify støtter windows 6.5, men det gjorde ikke det gitt, så derfor er jeg litt skeptisk.

Men de støtter andre htc android-telefoner med samme skjermoppløsning, så jeg tror egentlig det skal gå(d var skjermoppløsningen som stoppet mini'en).

Nå håper jeg bare at nettbutikken jeg kjøpte av godtar returen av mini'en, slik at jeg straks kan bestille enten lg eller gratia. Telefonen var jo bare påslått og testet litt, ingen riper eller noe tegn på bruk. Men vet jo at de kan være litt vrange på slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...