Gå til innhold

Anbefal en tannlege i Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må til tannlegen, og sannsynligvis må jeg trekke to visdomstenner. Kan noen anbefale meg en god tannlege? Gjerne en med studentrabatt, så det ikke blir så dyrt. Jeg prøvde å bestille time hos en, men de hadde ikke noe ledig før etter påske. Er det vanlig å måtte vente så lenge? Takk takk :)

Skrevet

Ibsen tannklinikk i Pilestredet er flinke og har studentrabatt :)

AnonymBruker
Skrevet

Ibsen tannklinikk i Pilestredet er flinke og har studentrabatt :)

Takk! Har du vært hos dem selv? Jeg har prøvd å se på google street view, men jeg skjønner ikke helt hvor inngangen dit er :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært der og kan anbefale dem. Inngangen deres er like ved inngangen til Ibsentunnelen. Denne grå her: Google maps

AnonymBruker
Skrevet

Takk skal dere ha, begge to :)

Skrevet (endret)

Ja, har vært der flere ganger og fjernet blant annet en visdomstann. Det gikk veldig greit! Mener også å huske at jeg fikk time veldig raskt.

Edit: jeg fjernet ikke noe mer enn tanna, håper jeg :fnise: har blant annet fjernet en visdomstann, burde det vel stå.

Endret av Violet Hill
Skrevet (endret)

Ser du har fått et godt tips allerede, hvis du vil ha et til så er Dentalia i Nydalen også supre! Og de har studentrabatt. :)

Endret av Pingting
Skrevet

Ja, har vært der flere ganger og fjernet blant annet en visdomstann. Det gikk veldig greit! Mener også å huske at jeg fikk time veldig raskt.

Edit: jeg fjernet ikke noe mer enn tanna, håper jeg :fnise: har blant annet fjernet en visdomstann, burde det vel stå.

Haha! :ler: Du fikk vel fjernet litt fra lommeboka også? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Takk takk, Pingeling! :fnise:

Skrevet

Men de vil vel ikke trekke visdomstennene mine? Da sender de meg vel til odontologisk fakultet?

Sjekk linken, det er helt vanlige tannleger.

AnonymBruker
Skrevet

Men de vil vel ikke trekke visdomstennene mine? Da sender de meg vel til odontologisk fakultet?

Hvis du må operere de ut og de ligger vanskelig til blir du kanskje henvist til Odontologisk fakultet...men husk at det er rimeligere å fjerne de der en mange andre steder:)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for anbefalinger, det ble Ibsen, og jeg er veldig fornøyd :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slenger meg på her. Kan noen anbefale en tannlege for noen med ekstrem tannlegeskrekk? Pris spiller ingen rolle, så lenge jeg ikke tisser på meg av skrekk i stolen :frown: :rodme:

Skrevet

Haha! :ler: Du fikk vel fjernet litt fra lommeboka også? ;)

:fnise:

Takk for anbefalinger, det ble Ibsen, og jeg er veldig fornøyd :)

Så flott! :)

Skrevet

privat; byporten tannlegesenter

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...