Gjest Lady-M Skrevet 29. oktober 2003 #21 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja, ja du får tro hva du vil. Jeg har bare litt vondt for å tro at Coca-Cola Lørenskog smugler kokain fra Bolivia for å ha i colaen de lager på lisens. Men nok om det! Selv drikker jeg minimalt med cola og er glad for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 29. oktober 2003 #22 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja, ja du får tro hva du vil. Jeg har bare litt vondt for å tro at Coca-Cola Lørenskog smugler kokain fra Bolivia for å ha i colaen de lager på lisens. Men nok om det! Selv drikker jeg minimalt med cola og er glad for det! Hehe ja du får tro hva du vil du også Ja det er jo ikke norsk cola som smugler fra Bolivia - de får vel levert en essens fra USA tenker jeg :blunke: Jeg eeelsker Cola - men drikker ikke for mye av det for jeg vil ikke at tennene skal råtne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 29. oktober 2003 #23 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jepp seffen går de til plata :o Nei du de handler det ifra Bolivia faktisk... Har du inside information eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 29. oktober 2003 #24 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har du inside information eller? Hehe - nei jeg har bare lest det. står noe om det i de linkene jeg postet tidligere :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. oktober 2003 #25 Del Skrevet 29. oktober 2003 Kokain lages av blomsten/frøene på cocaplanten. Bladene gir en liten grad av rus, noe liknende kaffe. Har selv tygd kokablader, hvilket e rhelt lovlig og vanlig i Peru, da det serveres i te og hjelper for høydesyke. imidlertid kan man IKKE lage kokain av disse bladene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2003 #26 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hehe - nei jeg har bare lest det. står noe om det i de linkene jeg postet tidligere :blunke: Litt pussig at det bare er du som vet at det er kokain i cola. I fra mitt ståsted er du et offer for en urban myte. Omtrent som den som alle som jobber i dagligvarebutikk har hørt, om han som prøvde å stjele en frossen kylling under hatten og besvimte i kassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 29. oktober 2003 #27 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det er så sant som det er sagt, Poirot. Jeg har ikke brukt cocablader selv, men Shivanimannen har (som du sier for å motvirke høydesyke i fjellheimen i Sør-Amerika) og dette er ikke det samme som kokain. Han sier også at kokain er en smal sak å påvise i substanser. Hvis det virkelig er kokain i cola, så har nok dette blitt slått stort opp over hele kloden, og ikke bare som spekulasjoner på en konspirasjonsside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 29. oktober 2003 #28 Del Skrevet 29. oktober 2003 Kokain lages av blomsten/frøene på cocaplanten. Bladene gir en liten grad av rus, noe liknende kaffe. Har selv tygd kokablader, hvilket e rhelt lovlig og vanlig i Peru, da det serveres i te og hjelper for høydesyke. imidlertid kan man IKKE lage kokain av disse bladene. Hva er Kokain? Kokain er et stoff som finnes i bladene på Kokabusken, som vokser/dyrkes i blant annet Columbia, Bolivia, Ecuador og Peru. Kokain ekstraheres fra kokabladene ved bruk av spesielle kjemikalier. http://luna.spaceports.com/~dagensu/kokain.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 29. oktober 2003 #29 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nei, det finnes nok desverre ikke kokain i Cola'en lenger.. Det gjorde det i begynnelsen, men ble etterhvert veldig ulovelig, og Coca Cola kutta det ut. Tror du virkelig at Helsenorge hadde godtatt salg på noe med kokain i? I åpen varehandel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 30. oktober 2003 #30 Del Skrevet 30. oktober 2003 At Cola brukte kokain før i tiden, visste vel alle. Men at de bruker det i dag nekter jeg å tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå