AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Skal bestille meg noen hårpleieprodukter fra Wella SP. Hvor på nett er de billige akkurat nå? Og hvor går det raskt å få dem? På forhånd takk for svar, hilsen ullhodet :-)
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Feelunique er som regel alltid billigst med mindre det er noe supertilbud på en eller annen butikk. http://www.feelunique.com/brands/wella-sp Frakten kan ta opp til 2 uker. Noen er litt mer uheldig og kommer nesten opp i 3 uker ut fra det jeg har lest.
Lykkelitenen Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Sist jeg bestilte fra feelunique (SP faktisk ca 3 uker siden) kom pakken etter 9 dager. Ny rekord fra feelunique tror jeg nesten
Auroressa Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Jeg så nettopp det billig på www.beautybay.com til under 100 lappen, vist jeg ikke tar helt feil
Auroressa Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Jeg så nettopp det billig på www.beautybay.com til under 100 lappen, vist jeg ikke tar helt feil
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 Jeg så nettopp det billig på www.beautybay.com til under 100 lappen, vist jeg ikke tar helt feil Men pluss frakten som BB ikke har innbakt i prisen slik som feelunique så hadde det blitt dyrere. Ikke mye, men litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå