AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Vi skal ha to stk sanger i kirken, en sang som erveldig romantisk og betyr mye for oss - men vi ønsker også å lette litt på stemningen og ha litt show...Dermed bestemte vi oss for en type sang: say a little pray for you, men denne blir dessverre litt for vanskelig for artisten da den er flerstemmet. Dermed må vi finne en annen som letter litt på stemningen og som er gøy å ha i kirken.. Vi tenker oss litt show ut av det hele ved at artisten skal stå bakerst i kirken slik at ingen ser henne, og avbryte presten ( så klart avtalt) og begynne å synge for så å komme ned og lage litt godstemning Men vi trenger den perfekte sang med litt fart i - noen ideer? og noen som har gjort noe lignende?
Baby <3 Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Hei! Skal sangen ha et spesielt tema? Er det noe sangteksten bør inneholde som skal bety noe? Er litt vanskelig å komme med en perfekt sang uten noen pekepinner... For øvrig en veldig kul idè
Aftensol Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Noe sånn? Jeg digger denne videoen og skulle ønske jeg turte å gjøre noe sånn selv når jeg skal gifte meg! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå