Gjest Kalle Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Var barnet planlagt når du ble forelder? Ville dere begge bli foreldre? Bodde dere sammen som samboere/gifte?
wahaj Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Var barnet planlagt når du ble forelder? Begge to var planlagt. Ville dere begge bli foreldre? Ja. Bodde dere sammen som samboere/gifte? Ja.
litle_my Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Var barnet planlagt når du ble forelder? Nei Ville dere begge bli foreldre? Nei Bodde dere sammen som samboere/gifte? Nei, hadde flyttet fra hverandre, men hadde vært samboere først.
Tiarra Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 1- Nei. 2- Han ville, jeg ikke. 3- Ja. Men vi er ikke det i dag.
asterix Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Var barnet planlagt når du ble forelder? Alle 8 var planlagt. Ville dere begge bli foreldre? Ja Bodde dere sammen som samboere/gifte? Ja
Neala Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 Nei (gikk på pillen), nei (han ville jeg skulle ta abort) og nei (vi var aldri kjærester).
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #8 Skrevet 8. mars 2011 Var barnet planlagt når du ble forelder? Alle 8 var planlagt. Ville dere begge bli foreldre? Ja Bodde dere sammen som samboere/gifte? Ja 8! Dere må ha hendene fulle.
Sulosi Skrevet 8. mars 2011 #9 Skrevet 8. mars 2011 Var barnet planlagt når du ble forelder? Både ja og nei. Nr 1 var ikke planlagt. Nr 2 var planlagt mens nr 3 var tvilling til nr 2 så på en måte ikke planlagt. Ville dere begge bli foreldre? Ja men far til første trakk seg etter hvert. Bodde dere sammen som samboere/gifte? Ble samboere når jeg ble gravid med nr 1. Med nr 2 og 3 var jeg gift.
backstage Skrevet 9. mars 2011 #10 Skrevet 9. mars 2011 Var barnet planlagt når du ble forelder? - Nei og neste gang ja. Ville dere begge bli foreldre? - Ja Bodde dere sammen som samboere/gifte? - Ja
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #11 Skrevet 9. mars 2011 Var barnet planlagt når du ble forelder? Nei, barnet vårt var ikke planlagt. skjedde da vi brukte "hoppe av i svingen"metoden. Ville dere begge bli foreldre? Jeg ville bli forelder, men sambo hadde 2 fra før. så han var usikker. Bodde dere sammen som samboere/gifte? Vi venter på lille knøtt, så bor sammen. Skal kjøpe hus når vi finner det vi vil ha
Gjest Purple Haze Skrevet 9. mars 2011 #12 Skrevet 9. mars 2011 Nr 1 var ikke planlagt, men veldig velkommen likevel Nr 2 var planlagt. Vi ville begge ha barna Ja, vi bodde sammen da nr 1 var født, giftet oss like etterpå. Ble skilt da minste var 3 år.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #13 Skrevet 9. mars 2011 Var barnet planlagt når du ble forelder? Ville dere begge bli foreldre? Bodde dere sammen som samboere/gifte? Alle 3 var planlagte. Begge ville ha alle 3. Samboere da vi fikk første og andre. Var gift da tredje kom.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #14 Skrevet 9. mars 2011 Han var planlagt og ønsket av begge. Vi er gift.
Britt Banditt Skrevet 9. mars 2011 #15 Skrevet 9. mars 2011 Var barnet planlagt når du ble forelder? Nei, men veldig ønsket allikevel Ville dere begge bli foreldre? Ja Bodde dere sammen som samboere/gifte? Samboere, og er det fortsatt. Kjøpte også hus rett før hun kom.
Aftensol Skrevet 9. mars 2011 #16 Skrevet 9. mars 2011 Var barnet planlagt når du ble forelder? Ja Ville dere begge bli foreldre? Ja Bodde dere sammen som samboere/gifte? Samboere ja
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #18 Skrevet 13. mars 2011 Var barnet planlagt når du ble forelder? Ville dere begge bli foreldre? Bodde dere sammen som samboere/gifte? Barnet var ikke planlagt å vi hadde slått opp. 3 uker etterpå finner jeg ut at jeg er gravid med han,så var elendig tidspunkt egentlig. Men har aldri angret ett sekund på at jeg beholdt barnet selv om jeg ble alenemamma i alder av 24år. Han ville absolutt ikke bli pappa! Jeg vendte meg til tanken å bli mamma så fort jeg fant jeg ut at jeg var gravid å sjokket haddet gitt seg. Nei.
*Ariel* Skrevet 13. mars 2011 #19 Skrevet 13. mars 2011 Var barnet planlagt når du ble forelder? Nei, absolutt ikke! Ville dere begge bli foreldre? Vi var 18 og 19 år, ingen planer om å bli foreldre. Hadde vært sammen 1 mnd da vi ble gravide, men fant ikke ut at vi skulle ha barn før jeg var 3 mnd på vei. Gikk gjennom en prosess for å bli enige. Han ville ta abort, jeg ikke. Vi ble enige om å beholde barnet Bodde dere sammen som samboere/gifte? Hadde akkurat flyttet sammen. Er gifte med hverandre nå, 16 år etter. Har fått et barn til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå