Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Uffda! Hm.. tja si det, søk nettet etter blogger. Ett par tips: www.Fokis.se, kenzaz.se.. hm.. ja.. Ellers så har du jo tv3play.no, der kan du vel finne litt.

Du har ingen bøker du kan lese? eller du kan begynne og blogge selv. Internett er vel din ven tenker jeg, uendelig ting å gjøre der, bare tenke kreativt! hehe

BTW hvordan går det med deg? leste så vidt om det der. Alt bra med alle sammen ?

Edit: Leste nå at du hadde fått hjernerystelse, kanskje ikke det lureste å sitte på pc/tv da.. :)

Endret av fionel
AnonymBruker
Skrevet

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/to-kvinner-alvorlig-skadet-i-akeulykke-i-hordaland-3431422.html

Var ikke det smarteste jeg har gjort i mitt liv, men gi meg eksempler på hva jeg kan gjøre. Har brukket nesen, lårhalsen og fått to hjernerystelser. Vill hjem!

Uff, jeg har akt på de der, det er moro så lenge det er klar bakke, ikke så moro når du aker mot noe og oppdager at du har ikke styring i det hele tatt :(

Hvordan går det? Huff. Det blir noen kjedelige dager.

Hvis du bruker Windows kan du installere VEOH og se på gratis filmer her: http://www.veoh.com/

(jeg pleier se gamle DDR-filmer, men det finnes alt mulig rart der)

Ellers anbefaler jeg deg å se på ImprovEverywhere sin kanal, hilarious! :)

http://www.youtube.com/user/ImprovEverywhere

Oh, og en haug med dokumentarer du kan se online:

http://topdocumentaryfilms.com/watch-online/

(Jepp, jeg er glad i å se på film når jeg kjeder meg :P)

Skrevet

Oi shit, hvordan går det med de andre jentene? God bedring! Har du hjernerytelse kan det være slitsomt for hodet å se på dataen, så vil anbefale lydbok :jepp:

Skrevet

Går okei, er 6 uker på vei forresten :hakeslepp: Visste ikke det FØR den akeulykken så klart. Blir veldig tom i hodet av data, men har ikke bedre ting å gjøre.

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg vil bare anbefale deg å ikke anstrenge hode/øyne når du har hjernerystelse. Jeg vil derfor anbefale lydbøker, brukte det når jeg hadde hjernerystelse!

• Liker 2
Skrevet

Uff da! Kanskje du kan strikke/hekle babyklær? :)

Skrevet

Er utrolig dårlig til å hekle. Har de hekleutstyr på sykehuset? :D

Skrevet

Er utrolig dårlig til å hekle. Har de hekleutstyr på sykehuset? :D

Hehe, har ikke peiling. Aldri vært innlagt på sykehus :gjeiper: Men har du ikke noen venner/familie som kan skaffe det til deg da? Så kan du bli kjempe flink til å hekle innen du skal hjem ;)

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/to-kvinner-alvorlig-skadet-i-akeulykke-i-hordaland-3431422.html

Var ikke det smarteste jeg har gjort i mitt liv, men gi meg eksempler på hva jeg kan gjøre. Har brukket nesen, lårhalsen og fått to hjernerystelser. Vill hjem!

Oi, du er mørbanket nå du, da. Du bør se minst mulig på tv og pc i et par uker etter en hjernerystelse. Dette har du vel fått beskjed om på sykehuset? Lesing må du også være forsiktig med å anstrenge øynene med. Grunnen til at man må være så forsiktig, er forat du ikke skal få plager med hodet og øynene senere. Det blir nok lange dager for deg, men den som venter på noe godt osv. Kan lydbøker være noe kanskje?

Jeg ønsker deg riktig god bedring!

PS. Jeg har lest litt mer og ser at andre har skrevet omtrent det samme som jeg.

Endret av Belladonna
Skrevet

Jeg ønsker deg god bedring. :dagens-rose:

Skrevet

Ja, er ganske mørbanket. Klarer ikke å høre på lydbøker fordi jeg ikke er på alenerom lenger :( Får utrolig vondt i hodet av data, men ellers kjeder jeg meg fælt..

Og takk til dere som sa god bedring. Blir nok frisk etter hvert =)

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, er ganske mørbanket. Klarer ikke å høre på lydbøker fordi jeg ikke er på alenerom lenger :( Får utrolig vondt i hodet av data, men ellers kjeder jeg meg fælt..

Og takk til dere som sa god bedring. Blir nok frisk etter hvert =)

Det var en forferdelig ulykke det som skjedde med deg og de andre. Ting kan gå fort.

Du forteller at du ikke er på enerom lenger. Du kan vel bruke høretelefoner for å lytte til både musikk og lydbøker.

Jeg kjenner godt til det å kjede seg. En dag i februar da jeg skulle hente posten, skvatt bena unna under meg, jeg landet på ryggen og slo hodet hardt i isen. Jeg kjørte til legevakten (med drosje), der ble det konstatert hjernerystelse. Jeg fikk med et ark hjem med råd om hvordan man skulle forholde seg ved slike tilfeller. Så jeg var flink og så minst mulig på tv og brukte pc-en svært lite, leste lite. Dagene ble lange, men det gikk. Som jeg skrev i mitt første innlegg til deg, kan man få senplager hvis man ikke tar hensyn til seg selv.

Skrevet

hvor lenge måtte du droppe data og tv?

Gjest Eurodice
Skrevet

hvor lenge måtte du droppe data og tv?

Den første uken var jeg veldig forsiktig. Jeg så på dagsrevyen, det var stort sett det eneste. Jeg så etter mail på pc-en, og ellers var jeg såvidt innom et par datingkanaler og KG. Lokalavisen leste jeg i porsjoner. Litt etter litt ble det noe mer, og fra den tredje uken var det som før. Nå skal det sies at jeg ikke ser så mye på tv. Jeg leser ganske mye og er kryssordgal :fnise:. Det er mye underholdende her på KG, så jeg bruker en del tid her og på litt spredt surfing ellers.

Går det bra med deg? Gratulerer med baby i magen, forresten :) !

Skrevet

God bedring! Jeg anbefaler Iphone og Angry Birds!

AnonymBruker
Skrevet

Du må være veldig forsiktig med hjernerystelse. Jeg var ikke forsiktig, jeg bare knaska paracet og prøvde å fortsette på skolen (det her er mange år siden), og endte opp med senvirkninger av hjernerystelse i TO ÅR. Jeg var sykemeldt i to år, orka ikke å gjøre noe gøy, lå bare på sofaen med lyset av. Til slutt ble jeg kjempedeprimert, jeg kunne jo ikke gå ut av døra, lese aviser, være med på kino, se på tv, gjøre NOE som helst. Hadde bare utrolig vondt i hodet og bokstavene svømte.

Skrevet (endret)

Ups, dobbeltpost...

Endret av Dyreelskern
Skrevet

Du kan jo laste ned lydbøker til mp3-spilleren?:) Da forstyrrer du ikke de andre på rommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...