Gå til innhold

Gullkjolen til Therese Johaug

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes kjolen var helt grei. Hadde vært finere viss kjolen hadde hatt en annen fasong med mer utringning og fått fjernet den "smekka".

Skoene var tragiske! Noen vanlige pumps hadde gjort seg.

Skrevet

Grusomt antrekk på en vakker kvinne.

• Liker 4
Skrevet

Først: Hvorfor diskuteres ikke dette på Klære, Sko og Mote??? :)

Angående bildet så mener jeg at skijentene bør skaffe seg ny stylist. Ikke særlig pene antrekk nei.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

http://minmote.no/index.php/2011/03/%C2%ABalle%C2%BB-vil-ha-thereses-gullkjole/

Gullkjolen til TJ slaktes av moteekspertene.

Hva syns du om den?

Jeg syns den var fin, stilig å stille opp i gull:) Kunne kanskje vært litt mer fasong i den, mtp den flotte kroppen hennes.

Skoene derimot, altfor grove og kraftige. Passer til en tur i fjøset, ikke på galla med gullkjole.

Jeg syns kjolen hadde en kjempefin gullfarge og den fargen kledde henne. Den kragen ble veldig voldsomt til lille tynne henne, hadde det ikke vært for den så hadde det sett bedre ut. Syns hun forsvant inni kjolen. Noe sånt hadde passet mer på en som var litt stor eller hadde store pupper.

Støvlettene kræsja syns jeg. Hun skulle hatt pumps.

Forøvrig syns jeg bjørgens horekjole var hakket verre.

Gjest Trolltausa
Skrevet

Skoene derimot, altfor grove og kraftige. Passer til en tur i fjøset, ikke på galla med gullkjole.

Hun hadde sikkert andre sko til innendørs bruk.

Jeg ville i alle fall brukt støvletter ute i kulden, for så å bytte når jeg kom inn. :sjenert:

Gjest Valiant
Skrevet

Vår sivilisasjon kan ikke ha utviklet seg særlig, når dette annses som noe som er verd og diskutere.

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte ikke kjolen i det hele tatt.

Skrevet

Kjolen var ikke den verste av de da ihvertfall, syns kjolen til Marit Bjørgen var mye verre (spesielt på henne som har så mye muskler).

AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde sikkert andre sko til innendørs bruk.

Jeg ville i alle fall brukt støvletter ute i kulden, for så å bytte når jeg kom inn. :sjenert:

Ute i kulda ville jeg brukt ytterjakke, skjerf, votter og lue også, strengt tatt.

Jeg synes de så litt morsomme ut hele gjengen, en salig blanding av støvletter, skoletter og strømper og jenter som ikke er vant til å pynte seg. Kristin Størmer Steira så fin ut, men resten trenger nok et kurs hos Jan Thomas.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes den kragen ble alt for voldsom altså og skoene var ikke noe fine. Passet ikke til kjolen. Synes Bjørgen så finere ut selv om hun egentlig ikke burde gå med en slik kjole når hun har en sånn kropp.

Endret av smalls
Skrevet

Det er den styggeste kjolen jeg har sett muligens i hele mitt liv :(

Gi meg gjerne linker som kan oppfriske hukommelsen om det har vært verre ute og gått! :skravle:

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Ute i kulda ville jeg brukt ytterjakke, skjerf, votter og lue også, strengt tatt.

Jeg synes de så litt morsomme ut hele gjengen, en salig blanding av støvletter, skoletter og strømper og jenter som ikke er vant til å pynte seg. Kristin Størmer Steira så fin ut, men resten trenger nok et kurs hos Jan Thomas.

Enig. Sammensetningen av antrekkene til de alle kræsja totaalt.

Skrevet

Strengt tatt burde vel ingen av de jentene gå i kjoler som viser overarmer/skuldre?

Særlig Marit Bjørgen er "ille", kjolene til Kristin Størmer Steira og Vibeke Skofterud var heller ikke spesielt heldige. Therese Johaug sin kjole synes jeg var helt grei, men hun burde hatt helt andre støvler til. Jeg tror kjolen til Kristin Størmer Steira hadde sett ok ut om hun hadde hatt en liten sort cardigan eller bolero over.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Strengt tatt burde vel ingen av de jentene gå i kjoler som viser overarmer/skuldre?

Særlig Marit Bjørgen er "ille", kjolene til Kristin Størmer Steira og Vibeke Skofterud var heller ikke spesielt heldige. Therese Johaug sin kjole synes jeg var helt grei, men hun burde hatt helt andre støvler til. Jeg tror kjolen til Kristin Størmer Steira hadde sett ok ut om hun hadde hatt en liten sort cardigan eller bolero over.

Syns ikke hun skulle hatt svart strømpebukse til den.

Gjest Harriet
Skrevet

Den skjønne kler alt :biggrin:

Therese er så nydelig at hun hadde sett flott ut i en striesekk.

• Liker 1
Skrevet

Bjørgen så desidert verst ut. Usj. Men ja, stygg kjole på Johaug. Virkelig.

Gjest Cerridwen
Skrevet

Skikkeleg stygg kjole! Pløsete og med smekke, og så dei fæle støvlettane.

Ho som er så søt og har så flott kropp, ville teke seg så bra ut i ein tettsitjande kjole, med pumps.

Tykkjer forresten alle skijentene hadde fæle kjolar.

AnonymBruker
Skrevet

Kjolen var rett og slett grusom! Den enorme kragen gjorde ikke kjolen noe mindre stygg. De andre så heller ikke så bra ut. Jeg synes de bomma alle sammen.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg fikk en litt sånn: Nææ så søtt, se de har prøvd å pynte seg"- følelse når jeg så de.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...