Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på dere over ca 1.75. Hvilke sko bruker dere på fest? Hvis dere ikke bruker høyhælte, hvor kan man finne fine lave festsko (nett)?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 1,76. Jeg har noen favorittpumps på 7 cm som er perfekte, men går gjerne på kilehæl på 15 cm eller støvletter på 10-12.

Skrevet

Jeg er "bare" 1.70, men bruker høyhælte sko ja. Gjerne 12 cm. Det vises ikke uansett siden typen er 2 meter. :)

Skrevet

Jeg er visst for lav i denne sammenheng, men er 1.73, og bruker så høye hæler som jeg makter å gå i. Sjeldent høyere enn 10-11cm da:) Tenker ikke på høyden engang, men hadde kanskje gjort det om jeg ble høyere enn kjæresten, så er glad for at han er høyere uansett hvor høye sko jeg har. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt for lav, men svarer likevel. 1,70 her, bruker gjerne opp til 13cm. Typen er 196, så det synes ikke likevel ,)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Tenker på dere over ca 1.75. Hvilke sko bruker dere på fest? Hvis dere ikke bruker høyhælte, hvor kan man finne fine lave festsko (nett)?

Pleier å bruke pumps som ikke er ultrahøye eller ballerinasko, påp sommeren bruker jeg også sånne "romersandaler" korte som er ganske fine og har en liten kilehæl.

Klarer ikke å gå i kjempehøye hæler og irriterer meg grønn over at det kun er disse høye jeg ser på skobutikken. De er kule, men jeg vil ikke bli ultrahøy eller høyere enn typen, pluss at jeg ikke er vant å gå i så høye sko fordi jeg garantert ville gå som en gås.

Skrevet

jeg er 1.75 og bruker ALLITD høye pumps. FØr plagde det meg skikkelig at jeg "Alltid" ravet over "alle" rundet meg, men nå har jeg begynt å gi litt f.

Så lenge jeg trives i de, så er det det som betyr noe, og jeg ELSKER høye sko :D

Skrevet

jeg er 182 høy, og bruker halv-høye sko.. klarer ikke gå på de som er skyhøye, blir seende ut som det skjeve tårnet i pisa.. :P

Skrevet

Er 185 og bruker kun høye sko på catwalken :fnise:

Skrevet

Er 180, men bruker høye heler når jeg føler for det. Sambo er 198 så det er ikke noe potensielt problem.

Skrevet

Jeg er 1.80 og bruker høye sko når jeg føler for det. Mannen min er like høy som meg men han er heldigvis så trygg på seg selv at han bare synes det er kult at jeg blir høyere enn ham med hæler :lur:

Skrevet

Jeg er ca 177, og bruker også høye sko hvis jeg føler for det. På fest og spesielle anledninger bruker jeg sko som gjør at jeg raver over alle her i Finnmark. Typen er 2 cm høyere enn meg, men er nokså trygg på sin maskulinitet at han liker det. Heldig der.

Før brukte jeg ballerinasko, men jeg liker holdningen man får av høye hæler.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg er 178. Bruker sånn halvhøye sko, ikke mer enn 5-6 cm hæler. Føler meg ikke komfortabel hvis jeg blir alt for høy.

Gjest stillness
Skrevet

Jeg er 185 og bruker nok ikke skoene med de høyeste hælene,men sånn ca. 5 cm syns jeg er ok.Mest fordi jeg ikke greier å gå med hæler på 10 cm og det ser jo bare teit ut å vakle bortover :)

Før så turte jeg ikke å gå med sko med litt hæl siden jeg syns alle glodde og noen kommenterte "hva skal du med høye hæler,du som er så høy?".

Nå gir jeg faen egentlig og vil jeg gå med hæler så gjør jeg det også.

Skrevet (endret)

Jeg er 183 og bruker ikke pumps med høye hæler. Men kan bruke sko og støvletter med halvhøye hæler og kilehæler, bare jeg føler meg vel så er det greit. :)

Føler jeg er høy nok :fnise:

Endret av Sunniva81
Skrevet

Jeg er 182 og bruker bare converse til alt om sommeren. Nå på vinteren bruker jeg kun tøffelsko.

Skrevet (endret)

vagabond har flotte små-sko.

Unisa har flotte sko! Og flate om du vil... http://www.google.no/images?um=1&hl=no&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anb-NO%3Aofficial&biw=989&bih=779&tbs=isch%3A1&sa=1&q=unisa+flat&aq=f&aqi=&aql=&oq=

Synes ikke man skal binde seg til lave sko om man er høy eller høye heler om man er liten jeg... Elsker sko og folk i alle høyder :foto:

Endret av Wonders
  • Liker 2
Gjest Chanè
Skrevet

Jeg er 175 og elsker høye hæler, bruker gjerne ti cm :)

Gjest Consensio
Skrevet

Nei, men kun fordi jeg får vondt av å gå i sko med høye hæler.

Min lillesøster er 1.80 og går gjerne med kjempehøye hæler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...