Gå til innhold

Brudesuitten Fru Larsen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har kjøpt/leid kjolen sin på salongen i Sandefjord?

Er interesert i kommentarer, negative som positive.

Har hatt en heller dårlig opplevelse med eieren der....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Mannen min og jeg kjøpte våre brudeklær der i fjor. Vi var begge meget fornøyd med både servicen og prisen. Tørr jeg spørr hva som gjorde at du ikke ble så fornøyd?

Spør meg gjerne om du skulle lure på noe mere!

Skrevet

Jer har hatt bare positive ting å si om Liv som eier brudesuiten. Hun ene som jobber der heter Lene å er kjempeflink, nå det gjelder å finne kjoler til deg, og tilbehør. Det er de andre og, men det er henne jeg har mest erfaring med. Dessuten så er dette en salong, med et veldig godt rykte, og ikke minst de ligger mye billigere i pris enn de fleste andre. Jeg spurte engagn om hvorfor det var så billig her i forhold til andre plasser, og fikk til svar at det var fordi hun rett og slett syntes det var bedre å heller selge to kjoler, og tjene det samme på de to som andre gjør på en, fordi da hadde hun kunder som ble fornøyde, i tilegg til at bryllup var mer enn dyrt nok for oss fra før av. Tenk på det dere det er det ikke mange som bryr seg om.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min hos Liv. Kan absolutt ikke si meg fornøyd med servicen, men jeg fant jo kjolen jeg ville ha så da var det jo gjort da!!!!

I utgangspunktet syns jeg det var et surt kvinnemenneske som var lite opptatt av mine bekymringer, men må også legge til at jeg fikk feil sko og diverse ting ble ikke gjort som avtalt.

Som sagt over her var prisen avgjørende - det skal hun ha for. Selv om 8000kr ikke er billig, så var det billigere enn hva jeg måtte ut med andre steder. Hun passet imidlertid på å påpeke at kjolen hadde steget med 200kr siden min bestilling, men det var klart hun ikke skulle ta betalt for det. Det syns jeg var direkte frekt. Jeg fikk oppgitt en pris, og det er meg rakende likegyldig hva som skjer i etterkant.

Huff ja dette var mine erfaringer. Må føye til at det ble et meget vellykket bryllup, og drømmekjolen min ble (dessverre)solgt videre i våres.

klemmer fra brud2001

• 5 år senere...
Skrevet

ALDRI HA NOE MED DISSE Å GJØRE.

Hvis jeg skal beskrive denne butikken med to ord blir det løynere og bedragere.

Har vært masse i kontakt med de etter vi hadde leid en kjole og de kommer med en mengde usannheter og er ikke interessert i noe annet enn sine egne interesser og mer penger fra oss. De har ingen papirer i orden og holder seg heller ikke til norsk lov når det kommer til økonomi.

Jeg ville heller sagd av meg armen enn å ha noe med disse å gjøre igjen.

HOLD DEG UNNA HVIS DU KAN.

Skrevet

prøvde kjole der i går, liv var ikke der, heldigvis, hun er bare sur:(

men det var ei annen hyggelig jente der..

likte kjolen, men vil se mer rundtom kring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...