Gå til innhold

Tarot app på FB

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ofte innom Tarot på FB og sjekker kortene. I det siste har de hatt "skremmende" rett. Noen flere som opplever det samme?? Jeg synes jo det er litt rart siden det er en maskin som plukker ut kortene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan du ha slike fordømmende holdninger til en maskin??

Er du maskinrasist?

Hva har maskiner gjordt deg, egentlig?

Dessuten kan maskiner ofte ha mer rett enn mennesker, for ikke å snakke om steiner som brenner, bare de er langt nok unna...

Klart de har rett!! Maskiner og brennende steiner ligger laangt over oss, det vet jo alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinrasist :skratte:

Nei, er ikke det. Jeg legger tarotkort selv men da ligger det en del mere bak enn jeg tror en maskin kan klare :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er ofte innom Tarot på FB og sjekker kortene. I det siste har de hatt "skremmende" rett. Noen flere som opplever det samme?? Jeg synes jo det er litt rart siden det er en maskin som plukker ut kortene.

En gylden anledning til å teste dine antakelser om hva som EGENTLIG skjer når man legger tarot-kort. Det er vel rimelig å anta at applikasjonen ikke har noen psykiske krefter?

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Vamp¤

Jeg har også den applikasjonen på min facebook. Og av og til er det faktisk mye som kan stemme. Men jeg tenker som så at disse svara er lagt opp til at de kan stemme på veldig mye. Og svara er veldig tvetydige og kan tolkes på mange måter. Så mange vil nok oppleve at det "stemmer" i forhold til deres liv. Så jeg tar ikke disse kortene alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er som med horoskoper?

De stemmer veldig ofte ganske bra, uansett hvem de er laget for.

Du må bare huske å si inni deg "I want to believe", og så blir det slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...