Djungelvrål Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 (endret) Jeg har lyst på litt lengre hår, noen som vet hva 2-3 remser med hårklips koster hos frisør? Dere trenger ikke komme med tips på nettsider fordi jeg vil ha nøyaktig lik min egen farge. De tar vel for klipp også, fordi de må jo skjæres/klippes opp. Lyst på 30 cm. Endret 7. mars 2011 av Vinnie
frisørmester :) Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har lyst på litt lengre hår, noen som vet hva 2-3 remser med hårklips koster hos frisør? Dere trenger ikke komme med tips på nettsider fordi jeg vil ha nøyaktig lik min egen farge. De tar vel for klipp også, fordi de må jo skjæres/klippes opp. Lyst på 30 cm. Nå får man ikke lengre hår av 2-3 klips.. eller, jo det gjør man, men det vil jo bare bli pister.. Til en utfylling er det sikkert greit men... Saras clip on koster hvertfall 1790,- Da er det nok til ett fullt hår. Om du vil klippe det, kan du kansje regne med ca 300 kroner ekstra.. 1
Djungelvrål Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har hatt et sett med 2 brede remser, de ble aldri klippet opp så de ble pistrete ja men det var da nok hår. Fant en nettside som het Butterfly hair-extecions. Der kostet 11 remser i forskjellige bredder med asiatisk hår 1000 kr...ble litt fristet. Men så er det det med fargen da..
frisørmester :) Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har hatt et sett med 2 brede remser, de ble aldri klippet opp så de ble pistrete ja men det var da nok hår. Fant en nettside som het Butterfly hair-extecions. Der kostet 11 remser i forskjellige bredder med asiatisk hår 1000 kr...ble litt fristet. Men så er det det med fargen da.. Okei, ja, vet jo ikke hvor tykt hår du har da Jepp, fargen er vanskelig og finne på nett...
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Går det ikke eventuelt an å farge det extension håret i farge lik din egen? Eller går det ikke?
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2011 [quote name=frisørmester ' timestamp='1299542025' post='8976730] Okei, ja, vet jo ikke hvor tykt hår du har da Jepp, fargen er vanskelig og finne på nett...
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2011 Går det ikke eventuelt an å farge det extension håret i farge lik din egen? Eller går det ikke? Jo men vanskelig å farge lik farge hvis clip-onsene er for mørke, da må jo håret blekes. Har farget påsveisede exstensions, det gikk bra det.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #8 Skrevet 8. mars 2011 Jeg kan forresten svare på at indisk hårkvalitet er mye bedre enn asiatisk, det indiske håret er ofte naturlig mye tykkere og fyldigere i hårstråene og brekker ikke lett. Det asiatiske er glattere, mer utsatt for friksjonsskader, kan tørke og brekke lettere. Det så jeg på chris rock sin dokumentar good hair, den burde dere se
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2011 Jeg kan forresten svare på at indisk hårkvalitet er mye bedre enn asiatisk, det indiske håret er ofte naturlig mye tykkere og fyldigere i hårstråene og brekker ikke lett. Det asiatiske er glattere, mer utsatt for friksjonsskader, kan tørke og brekke lettere. Det så jeg på chris rock sin dokumentar good hair, den burde dere se Har sett den:)
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2011 Uff, nå har jeg bestilt fra Butterfly. 11 remser med brunt/lysere brunt stripete hår. 113 gram. Var asiatisk dette, men ble så fristet av at det var så mange remser. Tror jeg får de allerere på ons. Må til frisøren å klippe de opp. De var 50-55 cm, det synes jeg er for langt. Kostet 1000 kr, får håpe kvaliteten er ok. Er slett hår, har litt fall selv så får håpe det ikke er pinnerett da.
frisørmester :) Skrevet 8. mars 2011 #11 Skrevet 8. mars 2011 Uff, nå har jeg bestilt fra Butterfly. 11 remser med brunt/lysere brunt stripete hår. 113 gram. Var asiatisk dette, men ble så fristet av at det var så mange remser. Tror jeg får de allerere på ons. Må til frisøren å klippe de opp. De var 50-55 cm, det synes jeg er for langt. Kostet 1000 kr, får håpe kvaliteten er ok. Er slett hår, har litt fall selv så får håpe det ikke er pinnerett da. Som regel blir det litt fall i det da det vaskes Men 11 stk passer nok litt bedre med fylden på lengden, kansje du kan ha det litt lengere da? I hvertfall i en start periode;)
Auroressa Skrevet 8. mars 2011 #12 Skrevet 8. mars 2011 [quote name=frisørmester ' timestamp='1299540199' post='8976660] Nå får man ikke lengre hår av 2-3 klips.. eller, jo det gjør man, men det vil jo bare bli pister.. Til en utfylling er det sikkert greit men... Saras clip on koster hvertfall 1790,- Da er det nok til ett fullt hår. Om du vil klippe det, kan du kansje regne med ca 300 kroner ekstra..
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #13 Skrevet 8. mars 2011 Er det ikke dyrere enn 1790 for Saras clip on ? Hvor da isåfall ? Trodde det var myyye dyrere ! Mer hadde ikke jeg giddet betale hvertfall.
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #14 Skrevet 8. mars 2011 [quote name=frisørmester ' timestamp='1299576130' post='8977279] Som regel blir det litt fall i det da det vaskes Men 11 stk passer nok litt bedre med fylden på lengden, kansje du kan ha det litt lengere da? I hvertfall i en start periode;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå