Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte 30 ml Noa EdT (fra Cacharel) i dag.

Ellers er det labert med parfymeshoppingen for tiden.

Hvilke har dere kjøpt nylig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å la være...

Jeg har kjøpt:

Omnia fra Bvlgari

L'Instant fra Guerlain

I tillegg SKAL jeg kjøpe Cashmere Mist fra Donna Karan, og den nye Magnetism fra Escada.

Skrevet

Chance fra Chanel.

Har innmari lyst på Omnia fra Bvlgari, det blir den neste! er du fornøyd med den, Ethereal? jeg finner meg stadig vekk i dine "fotspor", du har virkelig mange gode råd her inne og jeg har ganske lik smak som din! 1000 takk!

Jamila :)

Gjest Ethereal
Skrevet

:) Jeg er veldig fornøyd med Omnia, men den er veldig diskret og ikke påtrengende i det hele tatt. Men du burde teste den minst to ganger før du kjøper; mange synes den lukter svidd gummi, mens jeg elsker den. 499,- for 40ml kostet herligheten. Forresten er Bvlgari Black også veldig god på meg.

Hvis du har lyst på noe som kun lukter rent og friskt, men ikke sitronaktig, kan jeg anbefale DK Cashmere Mist. Men den bør også testes først, den er en typisk latecomer, så duften trenger litt tid på å utvikle seg, men sitter desto bedre.

Magnetism har noe av det samme som Angel i seg, men ikke så søt.

Skrevet

Glamourous fra Ralph Lauren. Etter å ha luktet meg igjennom hele København Tax-Free, falt jeg pladask for denne.

Gjest Étoile
Skrevet

D&G Light Blue og Lacoste pour Femme. Superfornøyd med begge! :D

Skrevet

Siste kjøp var den nye fra Hugo Boss, som jeg faktisk ikke husker navnet på :roll:

Skrevet

Det var det, ja. Og den er god!

Skrevet

Hvis du har lyst på noe som kun lukter rent og friskt, men ikke sitronaktig, kan jeg anbefale DK Cashmere Mist. Men den bør også testes først, den er en typisk latecomer, så duften trenger litt tid på å utvikle seg, men sitter desto bedre.

.

Denne har vært en favoritt hos meg en stund!

Gjest Anonymous
Skrevet

Den siste jeg kjøpte..eller rettere sagt fikk av samboeren, var Lacoste Pour Femme. Fornøyd med den :D

Gjest Ethereal
Skrevet

@Jamila: Det ser ut som om vi har prikk lik smak :D

Skrevet

Ocean Dream - Giorgio Beverly Hills fra Strawberrynet... Endelig fant jeg den! :D

Skrevet

Bruker D&G Light Blue hver dag, men som deodorant. Da blir det ikke for mye lukt. Frykter å lukte "parfyme-dame."

:oops:

Ellers fikk jeg nylig Arden Beauty. Den lukter veldig godt!

:D

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt parfyme,men jeg har kjøpt puma body lotion,som jeg rett og slett bryker som parfyme..den lukter så utrolig nydelig!

Skrevet

kjøpte nettopp london av burberry...very nice :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...