AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Jeg er helt grønn på dette området. Er det mulig å få sangene på iphone uten at den må vere oppkoblet til internett hele tiden?
Sushi Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Jeg er helt grønn på dette området. Er det mulig å få sangene på iphone uten at den må vere oppkoblet til internett hele tiden? Ja, men da må du ha Spotify Premium. (Det må du forsåvidt ha for å kunne høre sangene på iPhonen uansett om du er kobla på trådløsnett eller ikke.)
sebra Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 for å kunne på de på iphone, må det vel ha premium abonnement i første omgang. Hmm jeg lurer på om du må være koblet til nett siden det er streames...men jeg er ikke sikker assa.
sebra Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Ja, men da må du ha Spotify Premium. (Det må du forsåvidt ha for å kunne høre sangene på iPhonen uansett om du er kobla på trådløsnett eller ikke.) så man kan høre på musikken selv om man ikke er på nett?
Sushi Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 for å kunne på de på iphone, må det vel ha premium abonnement i første omgang. Hmm jeg lurer på om du må være koblet til nett siden det er streames...men jeg er ikke sikker assa. Neida, du kan ha "offline playlists" - du velger hvilke spillelister du vil ha tilgang til uten nett, og så laster programmet ned sangene.
sebra Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Neida, du kan ha "offline playlists" - du velger hvilke spillelister du vil ha tilgang til uten nett, og så laster programmet ned sangene. oj så bra, da skal jeg jaggu vurdere å få meg premium =)
antibac Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Anbefaler å skaffe deg Premium på det høyeste, spesielt siden du har iPhone. Spotify er den beste app'en på iPhone.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #8 Skrevet 8. mars 2011 Som andre sier så er Spotify Premium påkrevet. Da er det bare å installere Spotify programmet fra App Store, logge inn og velge hvilke spillelister du ønsker "Offline" tilgang på. Da vil sangene lastet ned til iPhonen og du kan lytte til dem hvor som helst, uten at du er på nett. Funger som gull! :D
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #9 Skrevet 10. mars 2011 Hvordan betaler enn på spotify? og kan men laste ned spotify på mer enn en mobiltelefon?
Sushi Skrevet 10. mars 2011 #10 Skrevet 10. mars 2011 Hvordan betaler enn på spotify? og kan men laste ned spotify på mer enn en mobiltelefon? http://www.spotify.com/no/get-spotify/overview/ Du kan høre spotify på så mange steder du vil, men du kan ikke bruke samme kontoen to steder samtidig.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #11 Skrevet 11. mars 2011 Hvordan betaler enn på spotify? og kan men laste ned spotify på mer enn en mobiltelefon? 1. Med kredittkort på nettsidene deres, eller kjøpe gavekort hos 7 Eleven eller Narvesen. 2. Datamaskinen (så klart), Apple iPod Touch, Apple iPad, Sonos, og sikkert flere.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #12 Skrevet 11. mars 2011 Hvordan kan enn kopiere andres spille lister. Er det noen hurtigtast eller må en drage en og en sang over i mappen?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #13 Skrevet 11. mars 2011 Kan noen hjelpe meg hvordan får jeg sangene inn på iphone? hvor får jeg laste ned det jeg trenger for å kunne høre på musikk frå telefonen. Har premium utgaven.
Sushi Skrevet 11. mars 2011 #14 Skrevet 11. mars 2011 Hvordan kan enn kopiere andres spille lister. Er det noen hurtigtast eller må en drage en og en sang over i mappen? Det gjør du på datamaskinen din. Enten kan du velge å abonnere på spillelistene ("subscribe" i høyre hjørne), eller du kan kopiere alle sangene inn i din egen spilleliste (merk alle og kopier). Kan noen hjelpe meg hvordan får jeg sangene inn på iphone? hvor får jeg laste ned det jeg trenger for å kunne høre på musikk frå telefonen. Har premium utgaven. Gå i App Store i iTunes eller fra telefonen og last ned Spotifyprogrammet.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #15 Skrevet 13. mars 2011 Kan noen hjelpe meg hvordan får jeg sangene inn på iphone? hvor får jeg laste ned det jeg trenger for å kunne høre på musikk frå telefonen. Har premium utgaven. Gå til App Store, søk på "Spotify" og installer programmet. Start så programmet, logg inn med brukeren din og dine spillelister vil komme opp. Klikk så knappen "Offline playlists, huk av spillelistene du ønsker og klikker samme knapp igjen. Du vil da se at sangene lastes ned en etter en. Når de er ferdig går til "Settings" og slår på "Offline mode". Woila!
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #16 Skrevet 14. mars 2011 Iphonen min er 3 år kan ikke jeg få spotify på den, er den for gammel?
Sushi Skrevet 14. mars 2011 #17 Skrevet 14. mars 2011 Iphonen min er 3 år kan ikke jeg få spotify på den, er den for gammel? Har du iPhone 3G eller den første iPhonen?
Sushi Skrevet 14. mars 2011 #19 Skrevet 14. mars 2011 Er nok den første Den som er aliminiumsfarget, altså? Da vet jeg ikke om det går, har ikke prøvd den. Men skader da ikke å teste? Bare å prøve å laste ned programmet.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #20 Skrevet 14. mars 2011 Er den aliminiums farget. Får opp at det kreves iphone 3.0 programvare oppdatering. Er det noen som vet om det er mulig å oppdatere den gamle iphonen til 3.0 og evnt hvordan gjør man det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå