AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Del Skrevet 7. mars 2011 Hva skriver dere i melding for å fange interessen hos noen på nettet? Prøver å finne noe fengende, morsomt, interessant ol, men kommer ikke på noe genialt å skrive! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg er skikkelig dårlig på det, og blir alltid like glad og overraska når noen faktisk skriver tilbake. Hehe. Trenger noen tips jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Del Skrevet 7. mars 2011 Hehe, godt å høre at jeg ikke er den eneste Jeg prøver meg uten bilde, så føler at jeg ike har sjans i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shetalks Skrevet 8. mars 2011 #4 Del Skrevet 8. mars 2011 Finn på noe som passer til profilteksten, spør eller slå an en vits. Bruker som regel å fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #5 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg sendte han en melding akkurat. Han er utrolig pen, så tenker at han får mange henvendelser. Får se om jeg får svar, selv uten bilde! Tviler litt Skrev så teit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 8. mars 2011 #6 Del Skrevet 8. mars 2011 Nå skriver jeg ikke med noen på nettet for øyeblikket, men har jo gjort det tidligere. Hva jeg skriver om, tja... Jeg er bare meg jeg, og liker å skrive om alle slags tema, alt fra hverdagen til hva som opptar meg. Er hva jeg liker å lese om også når jeg skriver med noen, deres hverdag og hva som opptar henne jeg skriver med. Er nemlig det å bli kjent med mennesket bak bokstavene jeg setter pris på, og dess bedre vi kan bli kjent med hverandre jo mer spennende er det synes jeg. Da må man være ærlig på godt og vondt, så får det bære eller briste - ingen grunn til å pynte på virkeligheten i alle fall. Så jeg må skrive alle slags tema for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. mars 2011 #7 Del Skrevet 8. mars 2011 Skriv noe som viser at du har lest profilen og er interessert i akkurat HAM, og ikke bare i hvilket som helst mannfolk i passende alder. Kommenter spesifikke ting han skriver, og relater det til ting ved deg selv. Still gjerne spørsmål sånn at han "må" svare deg. Og til slutt: hold en lett og morsom tone! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #8 Del Skrevet 8. mars 2011 Det står at han har lest meldingen jeg skrev, men han har ikke svar meg. Søren, burde ha lagt ut bilde på profilen! Det er liksom mitt sterkeste kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #9 Del Skrevet 8. mars 2011 Bare skriv noe spontant. Det er vel deg selv du skal formidle, og ikke et tilgjort forsøk på å være den vittigste, smarteste jenta der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 9. mars 2011 #10 Del Skrevet 9. mars 2011 Vel, jeg sitter nå og chatter med en jeg sendte melding på sukker i dag. Jeg leste gjennom profil teksten hans, og der stod det at han likte squash og jeg har squash bane på jobben, så da skrev jeg at jeg likte profilen hans og at jeg har squash bane på jobben . Det viser seg at vi har endel andre ting til felles også, så dette blir koselig. Så les profilteksten godt, du kan få mye gratis der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mars 2011 #11 Del Skrevet 10. mars 2011 Så les profilteksten godt, du kan få mye gratis der! Enig!! Hvis den personen du vil skrive til, har samme interesse som deg, så skriv om det. F.eks. om dere begge to er glad i å reise, så kan du jo fortelle om ditt siste reisemål. Eller spørre om hvor et bilde er ifra. Om det er ifra en reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå