AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Hvor går single over 40 år ut i Oslo, gjerne et sted der man kan danse(ikke typiske nattklubber)
Kråkesaks Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Tråden er ryddet for reklame. Kråkesaks, moderator.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Smuget Nei, det sluttet å være bra da paret som drev det solgte stedet til andre. Dessverre. Her er stedene for menn og kvinner i 30+ og 40+ og ++++: - Gabels Café - Olivia - Bar 1 - Palace Grill - Victoria Scene - Herr Nilsen - Champagneria (Frogner) - Justisen (Sentrum) - Aker Brygge - Barer langs Grünerløkken - Torshov (Soria Moria) - Paddys (sentrum) - Andys (Frogner og sentrum) - Fru Burums - Summit bar - Theatercaféen - Neon - Bjørungs - Lorry - Stopp Pressen - For ambassadepersonellet og internasjonale miljøene: langs hele Bygdøy Allé ....og mange flere steder! 1
Gjest SnakeOil Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Går det an å prate på noen av de stedene du nevner, synes de skrur opp drittmusikken sin til uante høyder fom. kl 22:00 -> , umulig å føre en samtale jo for f..! 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Går det an å prate på noen av de stedene du nevner, synes de skrur opp drittmusikken sin til uante høyder fom. kl 22:00 -> , umulig å føre en samtale jo for f..! Lorry har forstått det: bare prat, ingen musikk. 1
Steinar40 Skrevet 20. april 2011 #7 Skrevet 20. april 2011 Går det an å prate på noen av de stedene du nevner, synes de skrur opp drittmusikken sin til uante høyder fom. kl 22:00 -> , umulig å føre en samtale jo for f..! Det var nok enda verre før, for da fikk man ikke puste pga all røyken 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 20. april 2011 #8 Skrevet 20. april 2011 Går det an å prate på noen av de stedene du nevner, synes de skrur opp drittmusikken sin til uante høyder fom. kl 22:00 -> , umulig å føre en samtale jo for f..! Nå hørtes du litt gammel ut Noen ganger kan det være greit at ikke hele samtalen blir hørt. Spesielt etter klokka 22:00 Jeg drar dit flua surrer jeg. Synes Oslo har mange bra utesteder. Om det er for musikken eller for drikken eller for samtaler. Sist uke var jeg på en drinkebar på løkka. Genialt. Mange gode drinker og lav musikk (desverre så lav at nabobordet fikk litt hikke av vår samtale )
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #9 Skrevet 20. april 2011 Man må nok ikke være "gammel" for å bli irritert over at en må rope og skrike til personen som står står rett ved siden av! Kjenner mange i 20-årene spm synes det er ille at musikken er for høy, så de får vondt i ørene...klart det er kult med musikk, men mange utesteder har ikke kompetanse (DJ) på å velge ut god og behagelig musikk, og i tillegg skrur de den altfor høyt. Greit, ha høy nok musikk - men det gjelder å ikke invadere folk fysisk med den! 2
Gjest Belle Gunnes Skrevet 20. april 2011 #10 Skrevet 20. april 2011 Enig i at det er mange bråkete steder der ute men de som ble listet opp i et tidligere innlegg, er ikke av de værste stedene. Noen av de er bråkete, men de fleste helt OK.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #11 Skrevet 20. april 2011 Lorry har forstått det: bare prat, ingen musikk. Lorry har IKKE forstått det! Ja, det er riktignok en ølbar, men man serverer ganske enkelt ikke champagne i ØLGLASS og blir rasende på kunden når denne reagerer på ovennevnte...
Gjest SnakeOil Skrevet 20. april 2011 #12 Skrevet 20. april 2011 Nå hørtes du litt gammel ut Noen ganger kan det være greit at ikke hele samtalen blir hørt. Spesielt etter klokka 22:00 Tja, er litt gammel, men ikke 40 riktig enda. Bare skjønner ikke hvordan folk klarer å sjekke i det bråket som er på byen generelt (f.eks på Onkel Donald's osv). "Viddu værra med meg hjem?" "HÆ???" "Jeg sier: VIDDU VÆRRA MED MEG HJEM?!??" "Om jeg har kjærra med dem???" osvosv 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 20. april 2011 #13 Skrevet 20. april 2011 Knallbra - det har du rett i SnakeOil. Men hvilken voksen person drar på sjekker'n på Onkel Donald? Jeg drar aldri på byen for å sjekke, men drar ut med venner for å ha det gøy sammen med de. Å sjekke på byen høres så patetisk ut :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #14 Skrevet 20. april 2011 Knallbra - det har du rett i SnakeOil. Men hvilken voksen person drar på sjekker'n på Onkel Donald? Jeg drar aldri på byen for å sjekke, men drar ut med venner for å ha det gøy sammen med de. Å sjekke på byen høres så patetisk ut :gjeiper: Enig med deg! Det blir patetisk og bare for major losers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå