Gå til innhold

71 grader Nord

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så kjekt at de tok turen om Jæren for en gangs skyld! Dale og Lifjell går jeg tur på hele tiden, så det var kjekt å se på tv!

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her var det en tråd om 71 grader nord ja :) Går ut fra det er snakk om kjendis versjonen som går nå?

Ikke mye snakk her da men... :lete:

Hva syntes dere om kjendisene?

Har fått et helt annet inntrykk av de enn hva jeg hadde.

Vendela trodde jeg skulle være forfengelig og tja.. litt mer "arrogant" kanskje. Men hun er jo kjempesøt! Veldig ydmyk og omsorgsfull, men virker kanskje litt keitete noen ganger.

Hun Linda var jo bare kjempetøff! Burde ha vunnet.

Maria var også søt, tøffere enn hun først virker.

Mette tror jeg det var, kick bokser dama, virker også tøff, kaster seg ut i det, men holder seg kanskje litt mer i bakgrunnen.

Tor er som jeg trodde han var.

Asbjørn virker trivelig.

Abid er ihvertfall ikke redd for høyder! Veldig ivrig, høyt energinivå, tror jeg ville blitt sliten av han i lengden.

Lene A fikk jeg ikke noe særlig inntrykk av, helt vanlig liksom.

Pål A er jo også kjempetøff. Virker rolig og stabil.

Mina fikk jeg dårligere inntrykk av enn hva jeg hadde, men hun ble sikkert fremstilt litt dårlig. Virket som hun klagde veldig mye og "små kjeftet" selv om hun kanskje bare tullet mye, og ikke mente vondt. Skjønner kanskje ikke helt hvorfor hun ble med når hun var så dårlig form og ikke interessert i natur :sjenert: Men tøff på mange måter, det er hun.

Den klatre oppgaven idag så drit skummel ut, imponerende at de gjorde det.

Endret av **Nora**
Skrevet

Jeg har fått overraskende godt inntrykk av Vendela og Lene A. Hadde ikke forventet at noen av dem skulle være så tøffe, og så søte..

For øvrig virker Pål A. som en stabil og god person. Virker som en som alle henvender seg til med en gang det er noe..

Skrevet

Hyggelig å se en gjeng deltakere som har en god tone seg i mellom for en gangs skyld. Ingen intriger (foreløpig i alle fall). Kort sagt god stemning og fin lagånd. Alle jeg har sett til nå fortjener å vinne, synes jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...