AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Hvorfor vrir katten alltid baken mot meg og koser med den i stedenfor hodet?
Gjest lurven Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Hvorfor vrir katten alltid baken mot meg og koser med den i stedenfor hodet? fordi rumpa er mer følsom enn hodet
Piggsvin Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Min teori (på min hund) er at pelsen er mye tykkere på rompa og at det derfor er godt å bli skikkelig klødd der. I tillegg får de ikke klødd selv med bakbeina der, bare tenna, så da er det vel godt at noen gjør det for en.
Skywalker Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 (endret) Den forsøker å stryke deg under nesa med halen for å se om den klarer å få deg til å nyse. Endret 8. mars 2011 av Skywalker
Troilltøva Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Min teori (på min hund) er at pelsen er mye tykkere på rompa og at det derfor er godt å bli skikkelig klødd der. I tillegg får de ikke klødd selv med bakbeina der, bare tenna, så da er det vel godt at noen gjør det for en. de liker og bli klødd på rumpa fordi de blir kåte, har jeg hørt
Piggsvin Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 de liker og bli klødd på rumpa fordi de blir kåte, har jeg hørt Da tror jeg du har hørt feil.
Gjest Raindrops Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har hørt at det er en tillitserklæring. Mine katter er kastrerte og uten kjønnsdrifter, og de gjør det fortsatt, så jeg tviler på at det er kåtskap som driver dem.
Rhiannon Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Mener at på hund så klør tispene valpene oppå rumpa som kos? Kanskje det er det samme?
Humleblomst Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 Dyr er ukomfortabel med å være ansikt til ansikt, og snur seg bort for å vise at de ikke utfordrer deg om "lederplassen" tror jeg. Og det er sikkert deilig å bli klødd der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå